دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

ورود به حساب
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



اصول کسب درآمد بیشتر بصورت آنلاین

پست های بیشتر از دسته اقتصادی و مالی

برای مشاغل، اقتصاد دیجیتالی هم یک نعمت است. اینترنت، تلفن های هوشمند و سایر نوآوری های دیجیتال فرصت های بی سابقه ای برای دستیابی به مشتریان، گسترش فروش و کسب درآمد آنلاین به کارآفرینان بخشیده است.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 7 ) بنچاق !
نویسنده : moosa70 شماره پست : 34417 تاریخ انتشار : 1399/01/13
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : ghasem1345 , hoomanz , yaser , ns6200 , vashty , mzmzmz2018 ,
اگر از طریق مشاغل آنلاین به دنبال ثروت هستید، مهم است که از اصول آن شروع کنید. مبانی کسب و کار زیر پایه و اساس موفقیت در اقتصاد دیجیتال را به شما می دهد:


1- حل یک مشکل

مشتریان نمی خواهند کالاها و خدمات را خریداری کنند. آنها می خواهند راه حل بخرند. بدین ترتیب اولین قدم برای ایجاد مشاغل آنلاین، شناسایی یک مشکل و ارائه راه حل است. هر محصولی یا خدماتی که می فروشید باید به سمت آن راه حل باشد. اگر می خواهید ارتباط برقرار کنید که چرا مشتریان بالقوه می توانند از شما خریداری کنند، حل مسئله ضروری است. اگر نتوانند ببینند که چگونه می توانند از این کالاها در زندگی خود استفاده کنند، گفتن چیزهای مثبت در مورد محصولات یا خدمات شما کافی نیست.

اما اگر شما یک مشکل واقعی را پیدا کرده و یک راه حل جامع برای آن ارائه دهید، مشتریان در ارتباط با پیشنهادات شما با نیازهای خود هیچ مشکلی نخواهند داشت و باعث می شود که آنها خرید بیشتری داشته باشند.  


2- تمرکز کنید

هنگامی که شما می دانید با چه مشکلی برخورد خواهید کرد، باید لیست کاملی از مراحل را برای حل آن تهیه کنید. برای مشاغل آنلاین، چنین اقداماتی عموماً شامل:

راه اندازی یک وب سایت
ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی
استخدام کارکنان با مهارت لازم

اصول مورد نیاز خود را برای انجام این کارها مشخص کنید و سپس آن دستورالعمل را دنبال کنید. این مهم است که شما به جای تلاش برای انجام همه کارها به طور همزمان، روی یک قدم متمرکز شوید.


3- از اشتباهات خود بیاموزید.

اسکار وایلد یک بار گفت که تجربه فقط نامی است که ما به اشتباهات خود می دهیم. این به ویژه در تجارت صادق است. در حالی که سعی می کنید تا شرکتی بصورت آنلاین داشته باشید، به احتمال زیاد مرتکب اشتباهاتی نیز خواهید شد.

شاید شما تصویری را در صفحه رسانه های اجتماعی شرکت خود قرار دهید که به تعبیر نادرست به معنای نامناسب بودن باشد، یا مشتری را تا مدت طولانی دنبال می کنید که آنها را اذیت کرده و به شهرت شما آسیب برساند. وقتی این اتفاقات افتاد، ناامید نشوید. فقط از خود بپرسید که چه کار بهتری می توانستید انجام دهید و سپس آن تجربه را در اقدامات بعدی بکار بگیرید.


4- به یادگیری و نوآوری ادامه دهید.

هیچ کسب و کاری نمی تواند موفق بماند، به ویژه در عصر دیجیتال، هنگامی که شما باید با کارآفرینان جدید و روشنگری از سراسر جهان به رقابت بپردازید. برای حفظ رقابت، ضروری است که محصولات و خدمات خود را بطور مرتب به روز کنید. به نرم افزارها، تجهیزات و فن آوری های جدید توجه داشته باشید که می توانند مشکل اصلی شما را به طور مؤثرتر از روشهای فعلی شما حل کنند.

سپس این فناوری جدید را با بیشترین سرعت ممکن پذیرفت.   به روز بودن فقط به معنای به روز کردن محصولات و خدمات شما نیست. همچنین مستلزم آن است که دانش خود را گسترش دهید. چه با خواندن کتاب و مقاله، رفتن به کنفرانس ها و یا شرکت در کلاس های آموزش مداوم، باید از هر فرصتی برای گسترش مهارت های خود و به دست آوردن بینش جدید استفاده کنید.

فقط در این صورت شما برای هر شرایط احتمالی که ممکن است در یک اقتصاد در حال تحول بوجود بیاید آماده خواهید شد. خواندن نقل قول های الهام بخش راهی عالی برای انگیزه ماندن در هنگام یادگیری است.


5- در مورد رقبای خود بیاموزید.

در مورد رقبای خود بیاموزید و بهبود ببخشید. در اسرع وقت به محض ورود به شغل، در حد توان خود در مورد رقبا یاد بگیرید. به وب سایت ها و صفحات رسانه های اجتماعی خود مراجعه کرده و دریابید که محصولات و خدمات خاصی که ارائه می دهند، و همچنین اینکه مشتریانشان درباره آنها چه می گویند.

این تحقیق را بطور منظم یا هر زمان که یک شرکت جدید وارد بازار شود، تکرار کنید تا همیشه به روز باشید. تحقیق در مورد رقبای خود به شما امکان می دهد دریابید که چه کاری بهتر از شما انجام می دهند و بر این اساس تجارت خود را بهبود بخشید. اما مهمتر از همه، این امکان را به شما می دهد تا بزرگترین نقاط ضعف آنها را بفهمید و از این اطلاعات برای به دست آوردن سهم بازار استفاده کنید.

می گویند رقیب به دلیل داشتن خدمات ضعیف در مشتری شناخته شده است. اگر شما بهترین خدمات ممکن مشتری را ارائه می دهید و شرکت خود را بر این اساس تبلیغ می کنید، می توانید بسیاری از مشتریان آنها را که به همین دلیل از آنها ناراضی بودند، جذب کنید. به این ترتیب، می توانید سهم بازار خود را گسترش داده و خود را به عنوان با ارزش ترین شخص در صنعت معرفی کنید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : کسب درآمد آنلاین ، روشهای کسب درآمد بیشتر از اینترنت ، درآمد آنلاین
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید