دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

ورود به حساب
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



نحوه فروش هر چیزی

پست های بیشتر از دسته اقتصادی و مالی

یکی از با ارزش ترین مهارت هایی که یک فروشنده می تواند داشته باشد، دانستن نحوه فروش هر چیزی است. چند اصل ساده را یاد بگیرید که می تواند در هر شرایط فروش به شما کمک کند، خواه یک محصول را بصورت آنلاین، از طریق تلفن، حضوری و حتی مصاحبه بفروشید.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : moosa70 شماره پست : 34387 تاریخ انتشار : 1399/01/10
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : roz1367 , hoomanz ,
در این پست چند نکته عالی برای فروش هر چیزی به هر کس در این سال و بعد از آن ارائه می دهم.  در اینجا 5 نکته درباره ی نحوه فروش هر چیزی را یاد بگیرید.


1- نیازهای مشتری خود را درک کنید.

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید، مهمترین بخش فروش، درک نیازهای مشتری و فهمیدن چگونگی پاسخگویی به آنها است. تقریباً در هر حالت، یک فروشنده که به خدمات مشتری توجه می کند و اینکه چگونه یک محصول قادر است نیاز و خواسته های مشتری خود را برآورده کند، بسیار تاثیرگذارتر از یک فروشنده است که به مشخصات محصول خود توجه می کند.

هنگامی که نیازهای مشتری هدف خود را تعیین کردید و اینکه محصول شما چگونه می تواند آنها را برآورده کند، محوریت فروش شما در جهت برآورده کردن این نیازها بهترین راه برای فروش است.

 
2- بیاموزید که چگونه خودتان بفروشید.

این که آیا شما در حال تماس تلفنی هستید یا قبلاً صحبت کرده اید، مهم است که این را به خاطر بسپارید که قبل از اینکه شخصی مایل باشد پول های بدست آمده خود را به شما تحویل دهد، آنها باید شما را به همان اندازه که دوست دارید فروشنده کنید آنها محصولی را که می فروشید دوست دارند.

هنگامی که در حال ساختن یک مرکز فروش هستید، کمی وقت بگذارید تا مشتری خود را بشناسید و بگذارید تا شما را بشناسند. به آنها یک داستان سریع بگویید، آنها راخوشحال کنید، و به طور کلی اجازه دهید شخصیت شما آشکار شود.

اگر بتوانید مشتری خود را به عنوان یک شخص و شاید حتی یک دوست ببینید نه اینکه شخصی که در تلاش است چیزی را به آنها بفروشید، ببیند، آنها بسیار تمایل بیشتری به خرید چیزی از شما خواهند داشت.

 
3- تحقیق کنید که به چه کسی می فروشید.

قبل از اینکه بتوانید نیازهای مشتری خود را برآورده کنید و فروش خود را برای دستیابی به هدف از آنها استفاده کنید، ابتدا باید در مورد شخصی که می خواهید به فروش برسید، تا حد ممکن اطلاعات داشته باشید. گاهی اوقات افزایش فروش مستلزم تحقیق در مورد مشتری خاص است اگر شما یک مرکز فروش عمده را به یک چهره مشهور در یک شرکت تبدیل می کنید که بتوانید از قبل تحقیق کنید.

موارد دیگر، هنگامی که شما به طور مستقیم به مصرف کنندگان می فروشید، تحقیق در مورد افرادی که می فروشید، به معنی کشف مشتری هدف برای محصول شما و بررسی نیازهای آنها است. در هر صورت، اگر می خواهید سطح فروش تا حد ممکن کارآمد باشد، دانستن هر چه بیشتر در مورد به چه کسی می فروشید، ضروری است.

 
4- سؤال کنید.

ایجاد مراکز فروش در حین مکالمه با شخصی که به آن می فروشید و یکی از مهمترین بخش های آن مکالمه سؤالاتی است که شما می پرسید. پرسیدن سؤالات مشتری (و در واقع گوش دادن به جوابهای آنها) از چند طریق متفاوت است. برای مثال، این امکان را به شما می دهد تا درباره شخصی که در حال فروش به آن هستید، نیازها و خواسته های آنها و آنچه در جستجوی یک محصول هستید اطلاعات کسب کنید.

سؤال یک روش فروش مؤثر است زیرا مردم از گفت و گو در مورد خود لذت می برند. این به ساخت شخصی که می فروشید مانند شما علاقه مند می شود. وقتی به آنها علاقه واقعی نشان می دهید و به آنها فرصتی می دهید تا درباره موضوع مورد علاقه خود - خودشان - صحبت کنند، آنها خیلی بیشتر از این گفتگو لذت خواهند برد و بنابراین بسیار بیشتر احتمال دارد که در پایان چیزی را از شما بخرند.  


5- فروخته نشود.( کمک شود)

به افرادی که می فروشید نیاز دارند شما را به عنوان شخصی که به آنها کمک می کند مشکل را از طریق محصولی که ارائه می دهید، ببینند.

به خاطر داشته باشید که یکی از اصلی ترین مواردی که افراد را به سمت خرید کالای جدید سوق می دهد این است که آنها با موضوعی دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که در حد ممکن کمک می کنید. هنگامی که واقعاً سعی در رفع نیازهای مشتری دارید، فروش محصولات بسیار موفق تر خواهد بود.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : نحوه فروش هر چیزی ، اصول فروش بیشتر ، راههای فروش کالا
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید