دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



10 راه برای دستیابی به اهداف زندگی

پست های بیشتر از دسته روزانه و اجتماعی

داشتن جاه طلبی و تعیین اهداف بخش بزرگی از افرادی است که هستید، بنابراین آن را به آرامی انجام ندهید. این که آیا شما قلب خود را در حال اجرای یک ماراتن و شروع یک تجارت تنظیم کرده اید، همه چیز قابل دستیابی است. این فقط طرز فکر صحیح را می طلبد.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 11 ) بنچاق !
نویسنده : moosa70 شماره پست : 34361 تاریخ انتشار : 1399/01/01
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : marlboro477 , vashty , yones9grgni , hoomanz , yaser , relation , amiraliziaee , ns6200 , feriii , famzed , somiya ,
اگر در حال تلاش برای تحقق رویاهای خود هستید، بگذارید این 10 مورد به شما مسیر درست را نشان دهند. در اینجا نحوه تعیین اهداف و دستیابی به آنها آورده شده است:


1- اهدافی را انتخاب کنید که الهام بخش شما باشد.

اهدافی را تعیین کنید که فقط برای شما باشد و به شما الهام می دهد تا به قله های جدیدی برسید. از عموم مردم پیروی نکنید و از جاه طلبی های دوستان تقلید نکنید. کاری را انجام دهید که به آن علاقه مند هستید، موضوعی را که واقعاً به آن علاقه دارید دنبال کنید. این کمک می کند تا یک حس هدفمند ایجاد کنید که به شما انگیزه می دهد تا از فکر کردن دست بکشید و شروع به انجام کار کنید.


2- فعال باشید.

اهداف زندگی همانهایی نیستند که خیال می کنید یک روزه  اتفاق می افتند. اگر می خواهید همه چیز اتفاق بیفتد، این رویکرد باید تغییر کند. شما باید تصمیم بگیرید که آن شغل و سبک زندگی را داشته باشید و شبکه های اجتماعی را متوقف کنید و در عوض تلاش کنید.  


3- منفی نگر نباشید.

نویسنده آمریکایی ارل نایتینگل یک بار گفت: "نگرش ما به زندگی، نگرش زندگی به ما را تعیین می کند" و این حقیقت است. نگرش منفی به جهان و بازگشت دوباره آن به سمت شما خواهد بود. به خود بگویید "شما نمی توانید این کار را انجام دهید " و قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید. همانطور که به نظر می رسد کلیشه، داشتن "نگرش می تواند"، حتی اگر آن را وانمود کنید، واقعاً می تواند به شما در تحقق اهداف خود کمک کند. هر وقت شک به ذهنتان افتاد، آن را تعویض کنید و به نیمه پر لیوان نگاه بیاندازید.


4- متعادل باشید.

وسواس در تنظیم هدف آسان است. شما متصل شده اید و هر کاری را انجام خواهید داد تا به جایی برسید که می خواهید باشید. با این حال، این خطر نابودی را به همراه دارد. از همان ابتدا با اهداف خود واقع بین باشید. رانندگی خوب است، اما به یاد داشته باشید که شما نیز انسان هستید و مانند سایر افراد به استراحت و بهبودی احتیاج دارید.

یک جدول زمانی ایجاد کنید و هر روز یا هفته زمان کافی را برای کار در هدف خود اختصاص دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید وارد یک مسابقه 10k شوید، اولین قدم شما باید یک برنامه تمرینی تهیه کنید، برنامه ای که میزان صحیح آموزش را بدون خطر خستگی از بین می برد.  


5- تفکیک شکست و موفقیت

تعیین اهداف و دستیابی به آنها سخت است. هیچ میانبر یا مسیری آسان وجود ندارد، اما این چیزی است که باعث می شود تجربه بسیار ارزشمند باشد. اگر شروع به احساس درهم شکستن کردید، همه چیز را  تفکیک کنید. نه فقط از نظر زمان بلکه به عمل نیز نیاز دارد. به طور مشخص تشریح آنچه می خواهید به آن برسید، چه زمانی و با چه وسیله ای اهداف شما را بسیار قابل دستیابی تر می کند.


6- شکست را در آغوش بگیرید.

تنظیم اهداف به ندرت روان اجرا می شود. شما به مانع هایی برخورد خواهید کرد که این سوال را ایجاد می کند که چرا در وهله اول تلاش کردید، اما این بخشی از آن است، و هر چه زودتر این موضوع را قبول کنید بهتر است. به جای اینکه شکست شما را فروکش کند، بپذیرید که این اتفاق افتاده است و از آن یاد بگیرید. توجه داشته باشید که چه خوب عمل کرده اید یا خیر به پیش بروید. این شما را به یک هدف بزرگتر تبدیل می کند.


7- به همه بگو

اولین قانون تنظیم هدف، بحث در مورد تعیین هدف است. به همه کسانی بگویید که برنامه های شما را گوش می دهند و چگونه می خواهید آنها را به مرحله اجرا برسانید. فشار اضافه شده باعث می شود كه شما به گفته های خود عمل كنید. علاوه بر این، فرصت هایی را به شبکه فراهم می کند.

 اهداف تجاری بلند مدت را پرورش می دهید؟ هرچه افراد بیشتری با آنها صحبت کنید، شانس بهتری برای ملاقات با افرادی خواهید داشت که می توانید با آنها همکاری کنید و از اهداف خود پیشی بگیرید.  


8- کمک بگیر

تنها مبارزه نکنید. بعضی اوقات فقط همین لحظه وجود دارد که می توانید قبل از اینکه به یک دیدگاه جدید نیاز داشته باشید، یک پروژه را انجام دهید. این می تواند هر چیزی باشد. شاید شما در حال آموزش نیمه ماراتن هستید و مهم نیست که چقدر تلاش کنید، نمی توانید فشار خون خود را 2 ساعته قابل پیش بینی قرار دهید. در این مرحله، شما می توانید به توصیه یک دوست تماس بگیرید.  

9- پیشرفت خود را پیگیری کنید.

یک انگیزه بزرگ برای ساختن خط پایان می تواند ببیند که از قبل به چه میزان رسیده اید. اگر موفقیت در کاهش وزن شما به طور ناگهانی به بن بست رسیده است و شما وسوسه شده اید که به عادت های قدیمی (بد) برگردید، به خودتان یادآوری کنید که تا چه اندازه خوب عمل کرده اید.

در طول سفر برای تنظیم هدف خود عکس بگیرید، خاطرات خود را نگه دارید، حتی تجربه خود را تردید کنید. پیگیری هفته های خوب و هفته های بد نیز به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود و چگونگی غلبه بر آنها را برطرف کنید.


10- نتیجه نهایی را تجسم کنید.

از بین رفتن نتیجه نهایی شما را ترغیب به ترک دوره می کند. یکی از بهترین راه های ایجاد انگیزه، تجسم تغییراتی که می خواهید ببینید. این تصویر را در ذهن خود به تصویر بکشید. -شما در مدت زمان X هفته باید ...انجام بدهید - بنابراین هنگامی که شکست ناگهانی اتفاق بیافتد، شما نگران نخواهید شد و قوی تر از همیشه برمی گردید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : روشهای دستیابی به اهداف زندگی ، اهداف زندگی ، چگونه به اهداف خود برسیم؟
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت