دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



رابطه میان خواب و بیماری‌های قلبی

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

تحقیقات جدید نشان‌دهنده‌ی ارتباط میان عادت‌های بد خواب و بروز بیماری‌های قلبی است. اکنون سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا شما به اندازه‌ی کافی از خواب باکیفیت برخوردار هستید
گزارش تخلف دوست داشتم ( 9 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 34168 تاریخ انتشار : 1398/12/11
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : ali222 , famzed , Nikan2020 , vashty , hoomanz , reza1225 , hadis , hanieh1991 , Faren ,
1-کیفیت خواب و سلامت قلبی و عروقی:

خواب باکیفیت می‌تواند موجبات تقویت سلامت جسمی و روحی افراد را فراهم آورد. همچنین به مغز انسان در حفظ هشیاری و ثبات تمرکز آن در طول روز نیز کمک می‌کند. در یکی از جدیدترین مطالعات انجام شده، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که علاوه بر مدت زمان خواب، کیفیت خواب نیز در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی می‌تواند مؤثر باشد.


2-نکاتی برای بهبود کیفیت خواب:

مشکلات مربوط به خواب با بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری فشارخون (فشارخون بالا)، چاقی و تشدید بیماری آلزایمر مرتبط است. توصیه می‌شود تا برای بهتر شدن کیفیت خواب و افزایش رفاه عمومی بدن، این نکات ساده را مدنظر قرار دهید:
مصرف کافئین را محدود کنید


3-به طور منظم ورزش کنید:

پیاده‌روی می‌تواند در تسکین استرس، خصوصاً در روزهای خسته‌کننده‌ی کاری مؤثر باشد. همچنین در نظر داشته باشید که از انجام ورزش‌های شدید همانند دویدن قبل از خواب اجتناب کنید، زیرا ممکن است در روند خواب اختلال ایجاد کند و شما را بیدار نگه دارد.


4-یک عادت آرامش‌بخش را شروع کنید:

یک سرگرمی آرامش‌بخش را برای قبل از خوابیدن انتخاب کنید؛ همانند مطالعه و یا گوش دادن به موسیقی‌های آرامش بخش.


5-اتاق خواب مناسب و راحتی داشته باشید:

یک اتاق خواب مناسب باید خنک، تاریک، ساکت و به دور از هرگونه وسایل اضافه مخل آرامش نظیر تلفن، دستگاه‌های الکترونیکی و یا تلویزیون باشد.


6-سر وقت بخوابید و بیدار شوید:

در ساعات مشخصی به رختخواب بروید و همچنین در ساعات مشخصی نیز از خواب بیدار شوید، این کار به بدن شما کمک می‌کند تا به چرخه‌ی خواب و بیداری خود عادت کند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : کیفیت خواب ، سر وقت خوابیدن ، اتاق خواب مناسب
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت