دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



8 ماده غذایی پرکالری اما سالم

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

خرما، کالری و کربوهیدرات بالاتری نسبت به بسیاری از میوه‌های دیگر دارد، اما هنوز هم می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشد. خرماها به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی در اسموتی‌ها و دسرها استفاده می‌شوند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 4 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 31047 تاریخ انتشار : 1398/06/10
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : reza2233 , vashty , yaser , maryam37 ,
1. شکلات تلخ:

شکلات تیره، طیف وسیعی از مزایا را، علاوه بر طعم لذیذش، با خود به همراه دارد. نشان داده شده است که این خوراکی خوشمزه، برای بهبود سلامت قلب، جلوگیری از بیماری‌های مزمن و حتی کاهش استرس مفید می‌باشد. در حالی که فقط یک اونس (حدود 28 گرم) شکلات تیره بین 150 تا 170 کالری دارد، اما منبع خوبی از آهن، منیزیم، فیبر، مس و منگنز است. به دنبال شکلات تیره که کم قند است و 70 درصد یا بیشتر آن از کاکائو تشکیل شده ‌است، باشید. 


2. خرما:

خرما، کالری و کربوهیدرات بالاتری نسبت به بسیاری از میوه‌های دیگر دارد، اما هنوز هم می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشد. خرماها به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی در اسموتی‌ها و دسرها استفاده می‌شوند و همچنین به علت خاصیت مفیدشان برای سلامتی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارند. این میوه‌های کوچک دارای خواص ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و پیشگیری از سرطان می‌باشند. به علاوه، آن‌ها یک منبع عالی از فیبر، منیزیم و ویتامین‌های B هستند تا انرژی شما را حفظ و به شما در فعالیت بدنی کمک کنند.


3. آووکادو:

اگر چه فقط نیمی از آووکادو بیش از 100 کالری را در خود جای داده است، متخصصان هنوز دلایل خوبی برای استفاده از این میوه به عنوان یک ماده مصرفی روزانه دارند. آووکادو دارای مقدار زیادی چربی غیراشباع یگانه و مفید برای قلب است که به شما کمک می‌کند تا احساس سیری کنید، هورمون‌ها را تنظیم کرده و قند خونتان را تثبیت نمایید. 


4. روغن زیتون:

روغن زیتون یکی دیگر از مواد غذایی با چربی مفید برای سلامتی بدن است. مانند آووکادو، روغن زیتون حاوی چربی‌های غیراشباع یگانه است که نشان می‌دهد برای بهبود سلامت مغز و محافظت در برابر بیماری آلزایمر مفید است. نیز نشان داده شده است این روغن، دارای خواص ضدالتهابی بوده، و یکی از اجزای مهم رژیم غذایی مدیترانه‌ای است که بهترین رژیم غذایی سال 2019 انتخاب شده است. 


5. آجیل و کره دانه‌ها:

علاوه بر کره بادام زمینی، کره بادام درختی، بادام هندی و فندق نیز در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. در حالی که به راحتی می‌توان در مصرف این دانه‌ها یا کره‌ها زیاده‌روی کرد، یک مشت کوچک از این آجیل‌ها و یا یک قاشق ‌سوپ‌خوری از کره آن‌ها دارای فیبر، پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3، و مقدار زیادی از مواد مغذی که به سختی به دست می‌آیند، مانند پتاسیم و ویتامین E است.


6. دانه چیا:

دانه‌های چیا در چند سال گذشته عنوان «اَبَرغذا» را به دست آورده است و دلیل خوبی هم دارند. این دانه‌های کوچک با پروتئین، چربی‌های سالم، فیبر و مجموعه‌ای از مواد مغذی بسته‌بندی شده است. روزانه یک اونس (حدود 28 گرم) از این دانه‌ها را مصرف کنید تا بتوانید از مزایای سلامتی آن بهره‌مند شوید. دانه‌های چیا قابل هضم بوده، موجب کاهش وزن شده و بر سلامت قلبی و به طور کلی سلامت بدن مؤثر است.


7. موز:

موز اغلب به علت کالری و قند بالاتری که نسبت به بسیاری از میوه‌های دیگر دارد، مورد عتاب قرار می‌گیرد.، اما آن‌ها بخش بزرگی از یک رژیم متعادل را تشکیل می‌دهند. موز اکثراً به عنوان یک غذای عالی پس از تمرینات ورزشی برای کسب پتاسیم، کربوهیدرات و محتوای فیبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که ما توصیه نمی‌کنیم که تمام سهم میوه موردنیاز روزانه‌تان را با خوردن موز به دست بیاورید، اما خوب است آن را به عنوان یک میان وعده، و یا حتی همراه صبحانه، به رژیم غذایی‌تان اضافه نمایید.


8. ماست پرچرب:

همان‌طور که بالاخره دوران مصرف غذاهای کم‌چرب به سر می‌آید، شاهد دوره محبوبیت مجدد محصولات لبنی پرچرب ماست‌های پرچرب معمولاً کمتر پردازش می‌شوند و شما را برای مدت بیشتری سیر نگه می‌دارند. برعکس اعتقاد عموم مردم، حتی نشان داده است مصرف لبنیات با چربی کامل، از ابتلا به دیابت و چاقی جلوگیری می‌کند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : ماده غذایی پرکالری ، شکلات تلخ ، فواید خرما
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت