دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



زانودرد دارید؟ این ورزش‌ها مناسب‌اند

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

بعضی از ورزش‌ها می‌توانند فشار زیادی به مفاصل زانو وارد کنند؛ اما ورزش‌هایی نیز وجود دارند که فشار چندانی به زانوهایتان وارد نمی‌کنند. به هر حال اگر زانوهایتان دچار مشکل هستند، این مسئله نباید مانع ورزش و فعالیت بدنی‌تان بشود.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 30510 تاریخ انتشار : 1398/05/15
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty , yaser , reza2233 ,
1- شنا کردن:

شنا یکی از ورزش‌هایی است که تمام بدن را فعال می‌کند و ضمناً به زانوهایتان فشاری وارد نمی‌کند؛ زیرا آب، از فشار وارد بر بدن می‌کاهد و با حمایت از زانو در برابر وزن بدنتان مانند ضربه‌گیری در برابر هرگونه فشار عمل می‌کند. شنا ورزشی است که ظرفیت هوازی و تنفسی‌تان را تقویت می‌کند و ضمناً بر عضلات و انعطاف پذیری بدنتان نیز مؤثر است. شما هر نوع شنایی می‌توانید انجام دهید و عضلات پایین تنه و بالاتنه‌ی خود را به چالش بکشید.


2- آکوا فیتنس:

اگر شنا دوست ندارید، آکوا فیتنس (آیروبیک در آب) هم یک ورزش هوازی استقامتی است که معمولاً در استخر و تحت نظر مربی انجام می‌شود. اکوا فیتنس مشابه کلاس‌های معمول ایروبیک است اما در آب انجام می‌شود و توان استقامتی شما را افزایش می‌دهد در حالی که شدت کمتری نسبت به ایروبیک در سالن دارد.راه رفتن در آب نیازمند تلاش بیشتری است، بنابراین بیشتر کالری می‌سوزاند. در آکوا فیتنس، بدن برای تأمین انرژی مورد نیازش بیشتر سراغ ذخایر چربی می‌رود تا کربوهیدرات، یعنی چیزی مشابه اتفاقی که در ورزش‌های پُرشدت‌تر روی می‌دهد.


3- قایقرانی یا پارو زدن با دستگاه:

این هم یک ورزش کم شدت دیگر که با زانوهایتان کاری ندارد اما تمرینی عالی است. پارو زدن به تمام قسمت‌های بدن نیاز دارد، از بازوها گرفته تا پاها و ضمناً عضلات شکم را نیز به چالش می‌کشد. نیازی نیست نزدیک به یک دریاچه یا رودخانه زندگی کنید یا حتماً یک قایق پارویی داشته باشید، در واقع می‌توانید به هر باشگاهی مراجعه کرده و از دستگاه پارویی‌شان استفاده کنید. این دستگاه‌ها اجازه می‌دهند مقاومت را طبق توان و ظرفیت خود تنظیم کنید و چند ست با استراحت‌هایی در میانشان تمرین کنید.


4- دستگاه الپتیکال:

اگر تا به حال باشگاه رفته باشید پس حتماً دستگاه الپتیکال را دیده‌اید که از دو صفحه که پاها روی آن قرار می‌گیرند و دو دسته‌ی بلند تشکیل شده است. الپتیکال به شما اجازه می‌دهد یک ورزش کامل هوازی با شدت کم انجام دهید. تسمه قرقره‌های داخلی این وسیله، مانند ضربه گیری در برابر شدت هر یک از قدم‌هایی که برمی‌دارید عمل می‌کند و همزمان بالاتنه‌تان نیز به خوبی فعال می‌شود.
الپتیکال، عضلات پاها، باسن، شکم و بخش بالایی دو سر بازو، سه سر بازو و سینه را به کار می‌گیرد. یک ساعت ورزش با الپتیکال با شدت متوسط می‌تواند بین 550 و 650 کالری بسوزاند.


5- یوگا:

در یوگا به طور کلی شما در وضعیت‌های کششی متعددی قرار می‌گیرید که نیاز به انعطاف بدنی دارند اما چربی سوزی ندارند. ولی برخی از انواع یوگا نیاز به انرژی زیاد دارند، بنابراین می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند مانند آشتانگا یوگا (320 تا 400 کالری در عرض یک ساعت)، بیکرام یوگا (600 کالری در عرض یک ساعت) و یوگای قدرتی که به قدرت بدنی بیشتری نیاز دارد (بین 300 تا 400 کالری در عرض یک ساعت).

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : رفع زانو درد ، شنا کردن ، ورزش یوگا
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت