دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

ورود به حساب
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



10 غذای مفید برای کاهش درد آرتروز

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

یک عامل علاوه بر درد، همراه با آرتریت، التهاب مزمن است. در واقع، بسیاری از بیماری ها با التهاب مزمن همراه است، بنابراین کنترل آن بسیار مهم است.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 7 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 30009 تاریخ انتشار : 1398/04/27
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : marlboro477 , mahvash , yaser , hoomanz , Bostodl , famzed ,
1. کلم بروکلی، شاخه بروکسل و کلم:

این سبزیجات cruciferous در غلظت آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین A، C و K هستند. این ها از سلول های رادیکال های آزاد محافظت می کند که در ایجاد آرتریت روماتوئید و التهاب مزمن وجود دارد. شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه سبزیجات چلیپایی ممکن است حتی از آرتریت روماتوئید جلوگیری کند.


2. مکمل های امگا 3:

اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت بدن و التهاب بسیار مهم هستند. سریع ترین راه برای دریافت اسید چرب امگا 3 ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی است. اگر ماهی مصرف نمیکنید، تخم چیا، گردو، تخم مرغ غنی از امگا 3 و آجیل، منابع عالی امگا 3 هستند.


3. سیر:

سیر ، پیاز و پیازچه حاوی دی سولفید دی آلل است که ممکن است آنزیم هایی را که سبب آسیب به غضروف می شود، مسدود کند. آنها همچنین حاوی کورستین آنتی اکسیدان هستند. محققان بر این باورند که کورستین ممکن است التهاب را تسکین دهد. سیر همچنین با عفونت مبارزه می کند.


4. آلبالو:

آلبالو حاوی آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانین است. این آنتوسیانین ها ضد التهابی هستند. در حقیقت، آلبالو به نظر می رسد به همان اندازه مؤثر و به مراتب امن تر از مصرف داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی است. توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، و تمشک نیز حاوی آنتوسیانین هستند.


5. زردچوبه:

زردچوبه ادویه ای است که به طور گسترده در غذاهای هند استفاده می شود. این سابقه طولانی در پزشکی قومی برای جلوگیری از بیماری های التهابی، از جمله آرتروز است. زردچوبه دارای کورکومین بالا، آنتی اکسیدان و ضد التهاب است.


6. ویتامین C:

ویتامین C آنتی اکسیدان است که با التهاب مبارزه می کند تا خطر آرتریت را کاهش دهد. همچنین کمک می کند تا استخوان و غضروف و سایر اجزای اسکلت را تعمیر کند. خوردن میوه ها مانند پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، کیوی ، آناناس و نعناع یک راه عالی برای دریافت ویتامین C شما است.


7. آجیل و دانه:

آجیل مانند گردو، میوه کاج، پسته و بادام دارای خواص مهمی هستند که به مبارزه با آرتریت کمک می کنند. آجیل شامل کلسیم و منیزیم، روی و ویتامین E و اسید آلفا لینولنیک (ALA)، یک اسید چرب امگا 3 است. احتیاط در خوردن مقدار زیادی آجیل، زیرا آنها نیز دارای کالری زیادی هستند.


8. لبنیات:

لبنیات ممکن است سبب التهاب به ویژه در انواع کامل چربی شود. با این حال، لبنیات کم چرب حاوی مقدار زیادی ویتامین D و کلسیم است که برای داشتن استخوان های سالم نیاز دارید. نسخه های کم چربی را انتخاب کنید و ماست معمولی را با ماست یونانی برای به حداکثر رساندن جایگزین کنید. فقط مطمئن شوید که لبنیات با کمترین قند و چربی دریافت کنید.


9. چای سبز:

چای سبز باید در لیست نوشیدنی هر فرد برای بسیاری از خواص باشد.یک فنجان روزانه ممکن است بهترین نوشیدنی باشد که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. چای سبز دارای آنتی اکسیدان هایی است که باعث کاهش التهاب و آسیب دیدگی غضروف می شود. یکی دیگر از آنتی اکسیدان ها، epigallocatechin-3-gallate (EGCG)، مولکول های مضر مشترک را بلوک می کند.


10. دانه های کامل:

دانه های کامل مانند بلغور جو دوسر، دانه چیا، بلغور جو دوسر، و برنج قهوه ای یا وحشی، سطوح پایین پروتئین واکنش C (CRP). سطح بالایی از CRP نشان دهنده التهاب بیماری های قلبی، دیابت و آرتریت روماتوئید است.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : کلم بروکلی ، درد ارتروز ، فوائد لبنیات
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید