دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترطبیعت، حیوانات و محیط زیستفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



چند حرکت ساده در باشگاه خانگی خانم‌ها

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه‌دار با آن مواجه هستند، عوارض ناشی از کم تحرکی است.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 8 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 29941 تاریخ انتشار : 1398/04/25
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : ns6200 , hoomanz , mahvash , nimalover82 , FARIFAH , asenafile , alireza96 , joorvajourr ,
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه‌دار با آن مواجه هستند، عوارض ناشی از کم تحرکی است. آن‌ها با این‌که همواره در منزل در حال انجام کارهای مربوطه به خانه و فرزندان هستند اما این فعالیت‌ها جای حرکت‌های ورزشی را نمی‌گیرد.

حرکت های ساده ای را به شما معرفی می‌کنیم تا با انجام آن‌ها از ورزش کردن در منزل لذت ببرید. این حرکات بخش وسیعی از عضلات به خصوص عضلات پایین تنه را درگیر می‌کند و تکرار آن‌ها به فرم‌دهی بدن شما کمک خواهد کرد.

قبل از انجام هر حرکت ورزشی حتما باید بدن را گرم کنید که بهتر است گرم کردن در سه مرحله انجام شود


مرحله اول:

انجام یک یا چند حرکت کششی ساده


مرحله دوم:

انجام یک حرکت هوازی مثل طناب زدن یا درجازدن با تکرار بالا(تقریبا پنج دقیقه)


مرحله سوم:

انجام حرکت پرشی مثل پروانه
بعد ازگرم کردن به سراغ حرکت‌های اصلی می‌رویم


حرکت اول: لانچ ساید کششی با نیمکت

برای اجرای این حرکت یک پا را روی مبل و پای دیگر را روی زمین قرار دهید. پای روی مبل را کاملا صاف و لگن را به سمت عقب هدایت کنید. توجه داشته باشید که بالاتنه خود را به سمت راست و چپ متمایل نکنید و زانو از انگشتان پا جلو نزند.

با انجام حرکت لانچ ساید عضلات چهار سر ران و سرینی به عنوان عضلات اصلی و عضلات دور شونده به عنوان عضلات کمکی درگیر می‌شوند، در حقیقت این حرکت عضلات ران شما را تقویت می‌کند. (این حرکت را چهار ست با تکرار 15 بار و استراحت بین هر ست 30 ثانیه انجام دهید)


حرکت دوم: پل با نیمکت

برای انجام این حرکت به پشت روی زمین دراز بکشید و پاشنه پا را روی مبل قرار دهید با فشار پاشنه لگن را به سمت بالا هدایت کنید، دو ثانیه در بالا مکث کرده و به حالت اولیه برگردید. حرکت پل پایین تنه یک حرکت قدرتی است که عضله سرینی را قوی کرده و عضلات شکم و همسترینگ را نیز درگیر می‌کند. (سه ست با تکرار 20 بار و استراحت بین ست ها 40 ثانیه)

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : تمرینات ساده در خانه ، تمرینات باشگاه خانگی خانم‌ها ، تمرینات ساده خانگی
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت