دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



طرز تهیه نان کتوژنیک ساده

پست های بیشتر از دسته تغذیه و آشپزی

یکی از مهم ترین قسمت های این رژیم اینه که بتونیم نان رو از برنامه غذاییمون حذف کنیم و تا مصرف کربوهیدارت رو کاهش بدیم. اما مصرف نان خصوصا برای ما ایرانی ها به شدت مهمه و کنار بیشتر غذاهامون هست.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 29688 تاریخ انتشار : 1398/04/13
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : yaser ,
طرز تهیه نان کتوژنیک ساده

فر را روشن کنید. دمای فر را روی 180 درجه سانتی گراد و یا 355 فارنهایت تنظیم کنید تا گرم شود. تخم مرغ ها را در یک کاسه بشکنید و برای 1 تا 2 دقیقه با سرعت زیاد همزن برقی، مخلوط کنید. روغن نارگیل و کره ذوب شده را کاسه تخم مرغ ها اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید.

مابقی مواد لازم یعنی آرد بادام، صمغ زانتان (جایگزین در نکات گفته شده)، بیکینگ پودر و نمک را کم کم به ظرف اضافه کنید. به هم زدن ادامه دهید تا خمیر نان کتوژنیک ساده غلیظ شود. در قالب نان به ابعاد 8 در 4 یک کاغذ روغنی پهن کنید. خمیر نان را در آن بریزید و سطح آن را به کمک کفگیر یا لیسک صاف کنید.

قالب نان را در فر بگذارید و اجازه دهید به مدت 45 دقیقه بپزد. (برای اطمینان از پخته شدن نان میتوانید از خلال دندان استفاده کنید.) نان کتوژنیک ساده را روی قفسه خنک کننده قرار دهید تا تمام بخش های آن به طور مساوی خنک شود. سپس آن را به 16 قطعه برش دهید. میتوانید این نان را در ظرف در بسته، بیشتر از یک هفته در یخچال و تا یک ماه در فریزر نگه داری کنید.


نکات کلیدی تهیه نان کتوژنیک ساده

– بهتر است قبل از مخلوط کردن تخم مرغ ها مطمئن شوید که به دمای اتاق رسیده باشند. اگر تخم مرغ ها را در یخچال نگه می دارید، میتوانید آن ها را به مدت سه دقیقه در یک کاسه درون آب گرم قرار دهید.

– کره و روغن نارگیل نیز باید ذوب شده باشند و بعد به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید. میتوانید کره را در یک ماهیتابه یا شیر جوش بگذارید تا به مرور ذوب شود. نیازی به حرارت دادن کره نیست.

– در صورتی که با صمغ زانتان دسترسی ندارید میتوانید از یک قاشق چایخوری پودر ژلاتین یا یک قاشق چایخوری دانه چیا یا یک قاشق غذاخوری پودر اسفرزه استفاده کنید.

– اگر به آرد بادام آلرژی دارید یا به آن دسترسی ندارید میتوانید به جای 2 پیمانه آرد بادام، 1/2 پیمانه آرد نارگیل بریزید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : طرز تهیه نان کتوژنیک ، نان کتوژنیک ، نان کتوژنیک ساده ، طرز تهیه نان رژیمی
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت