دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



تفاوت‌های میان پیلاتس و متد لاگری

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

خیلی از افرادی که برای اولین بار در جلسه‌ی فیتنس لاگری شرکت می‌کنند تصورشان این است که مگافورمر، همان پیلاتس ریفورمر قدیمی است. اگر شما هم اینگونه فکر می‌کنید، تنها نیستید.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 2 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 29659 تاریخ انتشار : 1398/04/13
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : mahvash , Faren ,
دستگاه

خیلی از افرادی که برای اولین بار در جلسه‌ی فیتنس لاگری شرکت می‌کنند تصورشان این است که مگافورمر، همان پیلاتس ریفورمر قدیمی است. اگر شما هم اینگونه فکر می‌کنید، تنها نیستید. خیلی از قسمت‌های این دو دستگاه مشابه‌اند اما مگافورمر، دارای کرییج پهن‌تر و سبُک‌تری است، دسته‌های قابل تنظیم برای ورزش‌ها و حرکات متفاوت دارد، دست‌ی پشتی آن کوتاه‌تر است تا تنوع حرکت بیشتری ایجاد کند و روی کرییج، حلقه‌هایی برای تمرین پا، بازو، شکم و کمر قرار دارد. ضمنا مگافورمر برای تغییر راحت‌تر از حرکتی به حرکت دیگر طراحی شده است.


سرعت

در پیلاتس معمولی شما می‌توانید تمرینی انجام دهید که عضلات میان تنه‌تان را هدف بگیرد اما کلاس فیتنس لاگری بر اساس حرکات کنترل شده و آرام، گروه‌های عضلانی متفاوت به یک باره هدف گرفته می‌شوند. در پیلاتس، حرکات معمولا سریع‌ترند. وقتی در عرض مدت کوتاه‌تری، عضلات بیشتری را درگیر می‌کنید، بدن‌تان برای مدت طولانی‌تری (بعد از ورزش) انرژی می‌سوزاند.


تغییر حرکت

در پیلاتس، شما معمولا بین ست‌ها، استراحت می‌کنید، اما در لاگری شما فورا از تمرینی به تمرین دیگر می‌روید و در عین حال همانطور که گفتیم، حرکات شما آرام و کنترل شده هستند. هر چه زمان کمتری صرف تغییر تمرین کنید، سریع‌تر انرژی می‌سوزانید و در عرض مدت کوتاه‌تری، تمرینات بیشتری انجام می‌دهید.


ثبات

با توجه به اینکه در کلاس لاگری، تمرینات آهسته‌تر انجام می‌شوند می‌توانید انتظار داشته باشید که میان تنه‌تان بیشتر تثبیت شود. چرا چنین چیزی یک امتیاز است؟ عضلات میان تنه‌ی شما به تعادل بهتری می‌رسند و با افزایش سن، حفظ تعادل اهمیت زیادی پیدا می‌کند.


تمرکز عضلات

تمرینات پیلاتس به خوبی می‌توانند گروه‌های عضلانی خاصی را به یک باره هدف بگیرند، اما در فیتنس لاگری، بسیاری از عضلات همزمان به کار گرفته می‌شوند. مثلا وقتی شما روی مگافورمر، لانچ را انجام می‌دهید، این آپشن در اختیارتان است که روی هر دو پا، میان تنه، شکم و بازوهای‌تان به طور همزمان کار کنید. با مگافورمر شما هرگز دچار یکنواختی نمی‌شوید زیرا آپشن‌های زیادی برای تغییر سطح تمرینات وجود دارد، مثلا می‌توانید در تمرین لانگز، دست‌ها را روی سرتان قرار دهید تا تعادل و ثبات‌تان را بیشتر به چالش بکشید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : تفاوت پیلاتس و متد لاگری ، پیلاتس ، متد لاگری ، تمرینات پیلاتس
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت