دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



فیتنس لاگری چیست

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

اگر به دنبال یک برنامه‌ی تمرینی برای دگرگون کردن بدن‌تان هستید و ضمنا نمی‌‌خواهید به مفاصل و ستون فقرات‌تان فشار زیاد و ناگهانی وارد کنید، فیتنس لاگری می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 2 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 29658 تاریخ انتشار : 1398/04/13
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : shakiba21 , Faren ,
فیتنس لاگری برنامه‌ی فیتنسی جدید، که در حال رواج پیدا کردن است و احتمالا همان چیزی است که برای فرم دادن به بدن‌تان نیاز دارید.


فیتنس لاگری از کجا آمده؟

سباستین لاگری یک مخترع فرانسوی آمریکایی و از طرفداران و مربیان فیتنس و البته بنیانگذار فیتنس لاگری است. او دستگاهی (و متد استفاده از آن) را اختراع کرده است (مگافورمر) که فیتنس لاگری با آن اجرا می‌شود. او می‌خواست متدی پیدا کند که بدون نیاز به تمرینات پُرشدت و فشار آن بر بدن، عضلاتی قوی و بدون چربی و خوش فرم ساخت. اگر طی تمرینات سنگین آسیب ببینید، فایده و کاربرد ِ داشتن بدنی خوش فرم چیست؟ این منطقی به نظر می‌رسد زیرا اگر دچار آسیب شوید دیگر نمی‌توانید به تمرین ادامه دهید و دست آوری نخواهید داشت.

برخی از طرفداران فیتنس لاگری را ورژن پیشرفته‌تر و قوی‌‌تر پیلاتس می‌دانند. فیتنس لاگری مشابه پیلاتس اما بسیار فراتر از آن است. شما پیلاتس را روی مت یا زمین انجام می‌دهید اما فیتنس لاگری روی مگافورمر انجام می‌شود. مگافورمر، یک دستگاه بزرگ است که در آن از قرقره‌ها وتسمه‌‌های قابل تنظیم فنردار استفاده شده است. بار مقاومتی دستگاه طبق نیازهای شما تنظیم می‌شود تا بتوانید حرکاتی آهسته و بادقت داشته باشید. هدف این دستگاه، به کار بردن حرکت آهسته با فُرم درست است تا فیبرهای عضلانی کُند انقباض بسازید.

فیبرهای عضلانی کند انقباض، فیبرهای عضلانی هستند که بیشتر به عضلات شما ظاهری قوی و کشیده می‌دهند تا اینکه حجیم‌شان کنند. این حرکات آهسته در نهایت به بدن‌تان کمک می‌کنند برای مدت طولانی‌تری انرژی بسوزانند که همین باعث می‌شود عضلات، تراشیده‌تر و خوش‌فرم‌تر شوند. این همان چیزی است که بیشتر مدل‌های فیتنس به دنبالش هستند.

جلسات تمرین با مگافورمور، 40 تا 50 دقیقه بدون وقفه طول می‌کشند و شما بعد از تمرین یک قسمت از بدن سراغ قسمت دیگر می‌روید. ترتیب درست حرکات باعث می‌شود گروه‌های عضلانی خاصی را پیش از انجام حرکت بعدی، خسته کنید. شاید چند جلسه طول بکشد تا به کار با این دستگاه عادت کنید و یاد بگیرید چطور موقعیت‌ها را تغییر دهید. زمانی هم که شما به کار با آن عادت می‌کنید، بدن‌تان به تمرین با آن عادت نکرده و دچار یکنواختی نخواهید شد.

یکی از امتیازات بسیار خوب مگافورمر این است که تمرینات همیشه متفاوتند و همان طور که طرفداران فیتنس می‌دانند، روتین و یکنواختی می‌تواند نابود کننده‌ی پیشرفت باشد. متد فیتنس لاگری و مگافورمر، بدن‌تان را سرحال و هوشیار نگه می‌دارد. عضلات‌تان همیشه سخت فعالیت خواهند کرد و مقاومت و ترتیب تمرینات، به طور مداوم تغییر می‌کنند.

متد فیتنس لاگری می‌تواند برای بیشتر افراد کاربرد و نتیجه داشته باشد. اگر هرگونه آسیب یا محدودیتی دارید پیش از شروع تمرین با مگافورمر، این موضوع را به مربی بگویید تا مطمئن شوید از فرم اصلاح شده‌‌ای در جلسات تمرین‌تان استفاده می‌کنید. متد فیتنس لاگری به مفاصل‌تان فشاری وارد نمی‌کند اما درست مانند همه‌ی شیوه‌های تمرین، باز هم احتمال آسیب وجود دارد، بنابراین همیشه احتیاط کنید!

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : فیتنس لاگری چیست ، فیتنس ، پیلاتس ، متد فیتنس لاگری
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت