دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



ترفندهایی برای افزایش سوخت و ساز چربی بدن

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

غذایی که می خورید سوخت مورد نیاز بدن را تامین می کند. زمانی که بیشتر از غذاهای فرآوری شده که سرشار از قندهای التهاب آفرین، کربوهیدارت های کم ارزش و چربی های پالایش شده هستند، استفاده می کنید، احتمال کند کردن آهنگ فعالیت میتوکندری ها را افزایش می دهید
گزارش تخلف دوست داشتم ( 2 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 29647 تاریخ انتشار : 1398/04/13
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : yaser , Faren ,
1-اقدام هایی ساده برای تسریع سوخت و ساز:

به رغم خبرهای بد، همچنان نباید دچار هراس شوید زیرا توانایی ایجاد تغییر در شرایط را دارید. و این کار آسان‌تر از آن چیزیست که فکر می کنید.


2-بر چربی های سالم متمرکز شوید:

میتوکندری ها نیازمند چربی های سالم هستند. پس اگر یک رژیم غذایی کم چربی را در تلاش برای کاهش وزن دنبال می کنید، بهتر است آن را متوقف کنید. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که بدن شما نیازمند چربی های سالم است که در مواد غذایی مانند مغزها و دانه های خوراکی، آووکادو و روغن نارگیل یافت می شوند.


3-مصرف شکر و آردهای پالایش شده را کاهش دهید:

رژیم غذایی غربی سرشار از قندهای ساده و کربوهیدارت های کم ارزش است. این غذاهای التهاب آفرین تنش بیشتری را به میتوکندری ها وارد کرده و سوخت و ساز بدن را کند می سازند. میزان کربوهیدارت های کم ارزش و قندهای افزوده را در رژیم غذایی خود کاهش دهید و پروتئین ها و کربوهیدارت های پیچیده را جایگزین آنها کنید.


4-مصرف میوه ها و سبزیجات را افزایش دهید:

میوه ها و سبزیجات در رنگ های مختلف و درخشان وجود دارند و این تنوع رنگ در آنها بی دلیل نیست. این مواد غذایی سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند. مواد غذایی گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان ها به مبارزه با سموم و استرس اکسیداتیو که به میتوکندری آسیب رسانده و سوخت و ساز را کند می سازند، کمک می کنند.


5-فعالیت جسمانی بیشتری داشته باشید:

ورزش نکردن به واقع به میتوکندری ها آسیب وارد می کند. در مقابل، ورزش منظم به بدن در ایجاد هرچه بیشتر این کارخانه های تولید انرژی کمک کرده و آنهایی که عملکرد درستی ندارند را نیز بار دیگر به شرایط عادی باز می گرداند. ترکیبی از تمرینات هوازی و قدرتی را در رژیم ورزشی خود جای دهید تا هرچه بیشتر از فواید ورزش بهره‌مند شوید.


6-برنامه خواب منظم داشته باشید:

اگر از برنامه خواب منظمی برخوردار نیستید باید خود را برای افزایش وزن آماده کنید. مطالعات مختلف نشان داده اند که خواب ناکافی موجب افت سوخت و ساز بدن می شود. یک برنامه خواب منظم که هفت ساعت خواب خوب شبانه را تضمین می کند را دنبال کنید.


7-مواد مغذی تقویت کننده انرژی مصرف کنید:

بدن خود را با مواد مغذی انرژی بخش که آهنگ سریع و مناسب سوخت و ساز را حفظ می کنند، تغذیه کنید.از جمله بهترین منابع برای این ماده مغذی می توان به گوشت گاو تغذیه شده با علف، تخم مرغ محلی، توت فرنگی، بروکلی و پسته اشاره کرد. همچنین، مصرف مکمل CoQ10 را مد نظر قرار دهید زیرا با افزایش سن کارایی بدن برای تبدیل مواد مغذی کاهش می یابد.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : چربی بدن ، سوخت ساز بدن ، فعالیت جسمانی
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت