دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



چند نکته‌ی مهم در مورد پیاده‌روی !

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

پیاده‌روی یکی از ساده‌ترین و قابل دسترس‌ترین راه‌های فعالیت بدنی، کاهش وزن و سالم ماندن است. در این مطلب به بیان برخی نکات پیرامون پیاده‌روی می‌پردازیم.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 5 ) بنچاق !
نویسنده : tiiiim شماره پست : 28832 تاریخ انتشار : 1398/03/23
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : agastafa , hoomanz , ns6200 , emadbiggie , Ntmi123 ,
شاید اغلب اوقات پیاده‌روی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های بدنی و تمرینی نادیده گرفته شود و به چشم نیاید اما نباید از این حقیقت غافل شد که پیاده‌روی به‌شدت استقامت بدن را افزایش می‌دهد، کالری‌های اضافی را می‌سوزاند و به سلامتی قلب کمک می‌کند.البته برای دستیابی به این نتایج لازم نیست زمان زیادی را صرف پیاده‌روی کنیم. فقط 10 دقیقه پیاده‌روی سریع در هر روز می‌تواند فواید بسیار چشم‌گیری در سلامتی ما داشته باشد.


اقدامات لازم قبل از تصمیم به پیاده‌روی

به یاد داشته باشید که هر کفش و یا کتانی که با آن احساس راحتی کنید، می‌تواند شرایط مناسبی را برای پیاده‌روی شما فراهم کند و باعث جلوگیری از تاول زدن و ناراحتی پاها شود.اگر مسیر خانه تا محل کار خود را پیاده‌روی می‌کنید، می‌توانید لباس‌های عادی و روزانه خود را به همراه یک جفت کفش مناسب برای پیاده‌روی بپوشید و بعد از رسیدن به محل کار، کفش‌های مناسب محل کار خود را با کفش‌های مخصوص پیاده‌روی جایگزین کنید.

برای پیاده‌روی در مسافت‌های طولانی، لازم است مقداری آب، مقداری خوراکی سالم و شاید یک لباس یدکی برای نیم‌تنه بالایی به همراه خود داشته باشید که در صورت تعریق بتوانید آن را تعویض کنید.البته اگر تصمیم دارید پیاده‌روی با مسافت طولانی را به‌طور مداوم در برنامه زندگی خود داشته باشید


چطور بفهمیم سرعت پیاده‌روی‌مان کافی است یا خیر؟

پیاده‌روی سریع معمولاً به نوعی از پیاده‌روی گفته می‌شود که تقریباً دارای سرعت 4.5 کیلومتر در ساعت باشد. یک راه دیگر برای اطمینان از کافی بودن سرعت پیاده‌روی این است که حین پیاده‌روی بتوانیم صحبت کنیم اما نتوانیم به‌درستی آواز بخوانیم و آهنگ و ریتم آواز را به‌درستی اجرا کنیم.


فعالیت بدنی زیادی ندارید؟ مسافت پیاده‌روی خود را افزایش دهید

اگر خیلی فرد فعالی نیستید و به هر دلیلی در انجام فعالیت‌های بدنی با محدودیت مواجهید اما توانایی پیاده‌روی کردن را دارید، سعی کنید مسافت پیاده‌روی خود را به‌ تدریج افزایش دهید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : پیاده‌روی ، فعالیت بدنی ، سالم ماندن بدن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت