دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



علت کسل بودن اول صبح

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

روانپزشکان آمریکایی در مطالعات خود بر روی کسانی که تمایل نداشتند صبح‌ها از رختخواب خارج شوند؛ مطالعاتی انجام دادند که در این مطالعه به علل چون افسردگی و خستگی مزمن،‌ برای خواب آلودگی و کسلی صبح‌گاهی دست پیدا کردند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : mehdi1994 شماره پست : 28665 تاریخ انتشار : 1398/02/27
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty ,
بسیاری از خانم‌ها صبح‌ها با مشکل بیدار شدن از خواب مواجه هستند و افراد زیادی تمایل ندارند از رختخواب خود بیرون بیایند، بر اساس نظر محققان مشکل کسلی در صبح و تمایل به خواب بیشتر می‌تواند علل جسمی و روانی داشته باشد.

روانپزشکان آمریکایی در مطالعات خود بر روی کسانی که تمایل نداشتند صبح‌ها از رختخواب خارج شوند؛ مطالعاتی انجام دادند که در این مطالعه به علل چون افسردگی و خستگی مزمن،‌ برای خواب آلودگی و کسلی صبح‌گاهی دست پیدا کردند.«دیسانیا» اصطلاحی است که پزشکان آن را احساس خواب آلودگی بیش از حد و عدم تمایل به جدا شدن از رختخواب می‌نامند.


افسردگی و خستگی مزمن علل اصلی کسلی اول صبح

کسانی که نمی‌توانند از رختخواب جدا شوند و تمایل دارند حتی چند روز در رختخواب بمانند از این عارضه رنج می‌برند؛ مبتلایان به دیسانیا ادعا می کنند که می‌توانند چند روز در رختخواب بمانند و وقتی که از رختخواب بیرون می‌آیند تمایل شدیدی به بازگشت به رختخواب دارند.

مهم‌ترین راهکار برای حل مشکل خواب آلودگی و بی‌حالی صبح‌گاهی، تشخیص علت آن است در ابتدا روانپزشک سوالاتی از فرد می‌پرسد تا نشانه‌های افسردگی را بررسی کند .

زیرا کسلی، مشکل خواب و تمایل به خواب زیاد از نشانه‌های جسمی افسردگی محسوب می‌شود و می‌تواند دلیل کافی برای این باشد که افراد تمایلی به بلند شدن از جای خود ندارند.اگر اطمینان ندارید که بی‌حالی و کسلی صبح گاهی عارضه جدی و غیرطبیعی است، سعی کنید با تغییر عادت‌هایتان بیشتر بخوابید.

در ابتدا سعی کنید خواب منظمی داشته باشید و بین 6 تا 9 ساعت بخوابید.برای رسیدن به عادت خواب منظم ساعت خاصی به خواب بروید و تلاش کنید رأس یک ساعت در طی چند روز متوالی بیدار شوید؛ اگر مشکل به خواب رفتن دارید روش‌هایی چون حمام آرامبخش یا انجام حرکت‌های آرامبخش مانند حرکات کششی و یوگا کمک کننده است.

قبل از خواب سراغ تلفن همراه و یارانه نروید اما اگر همچنان پس از انجام همه این کارها صبح‌ها با احساس ناتوانی برای خارج شدن از خواب دارید حتما به پزشک مراجعه کنید تا علت مشکل خواب شما را بررسی کند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : علت کسل بودن اول صبح ، علت کسل بودن ، کسل بودن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت