دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



رفع بی اشتهایی با چند روش طبیعی

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

دانه‌های رازیانه می‌توانند مانند یک تقویت‌کننده‌ی اشتها در بزرگسالان و کودکان عمل کنند. رازیانه، تولید آنزیم‌های کبدی را افزایش می‌دهد و از این رو به فرایند گوارش کمک و اشتهایتان را بیشتر می‌کند
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : tiiiim شماره پست : 28613 تاریخ انتشار : 1398/03/23
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : agastafa , vashty , emadbiggie ,
اشتهایتان به غذا کم است؟ از دست دادن اشتها می‌تواند فاکتورهایی زیادی داشته باشد که شامل بیماری‌های جسمی و روحی نیز می‌شود. کاهش اشتها منجر به از دست دادن وزن یا سوءتغذیه می‌شود.

بنابراین اغلب مردم تلاش می‌کنند تا سبک زندگی سالمی داشته باشند که این امر با اصلاح دو عادت امکان‌پذیر است: رژیم غذایی سالم و ورزش. البته طبق مطالعه‌ای که در نشریه‌ی بین‌المللی Obesity منتشر شد، ورزش منظم می‌تواند تمام آن چیزی باشد که برای تقویت اشتهایتان به آن نیاز دارید.

مطالعات گوناگون نشان داده‌اند غذا خوردن با دوستان به میزان 18 درصد، میزان غذای مصرفی‌تان را افزایش می‌دهد. بنابراین تبدیل زمان غذا خوردن به یک اتفاق اجتماعی برای افزایش اشتها و لذت بردن از غذا خوردن مفید است.

محققان انتخاب‌های رژیم غذایی دانش‌آموزانی را که از آن‌ها خواسته بودند به مدت یک دوره 15 هفته‌ای فعالیت بدنی منظم داشته باشند، بررسی کردند. علاوه بر این، از دانش آموزان خواسته شد که رژیم‌های غذایی خود را به طور قابل توجهی تغییر ندهند و بیشتر غذاهای سالم را انتخاب کنند. نتایج نشان داد انواع غذاهایی که آن‌ها انتخاب می‌کردند با شدت و زمان تمریناتشان ارتباط داشت.

در کنار ورزش، نکات دیگری نیز وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید اشتهایتان را تقویت کنید و در عین حال سالم و متناسب بمانید.


از خوردن صبحانه فرار نکنید

هر روز صبحانه خوردن برای افزایش اشتها لازم است. مطالعات گوناگونی نشان داده‌اند اجتناب از صرف صبحانه باعث می‌شود در طول روز مرتباً سراغ اسنک‌های ناسالم بروید و مطمئناً این چیزی نیست که ایده آلتان باشد. ضمناً صبحانه می‌تواند تأثیر گرمازایی بدن را افزایش بدهد و کمکتان کند در طول روز بیشتر کالری بسوزانید و این می‌تواند به افزایش اشتها کمک کند.


دمنوش رازیانه بنوشید

دانه‌های رازیانه می‌توانند مانند یک تقویت‌کننده‌ی اشتها در بزرگسالان و کودکان عمل کنند. رازیانه، تولید آنزیم‌های کبدی را افزایش می‌دهد و از این رو به فرایند گوارش کمک و اشتهایتان را بیشتر می‌کند. مقداری دانه‌ی رازیانه تهیه کنید. آن را بجوشانید، سپس صاف کرده و بنوشید اما قبل از دادن این دمنوش به کودک باید با پزشک مشورت کنید.


آب انار بنوشید

آیا می‌دانستید که آب انار سرشار آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها بوده و نوشیدنی جوان کننده است؟ ضمناً آب انار کمکتان می‌کند اشتهایتان را به طور طبیعی افزایش دهید. به طور منظم آب انار بنوشید تا از تمام فوایدش بهره‌مند شوید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : بی اشتهایی ، دانه‌های رازیانه ، آنزیم‌های کبدی
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت