دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



به تازگی لاغر شده اید حتما بخوانید

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

بادام حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، چربی و فیبر است. کسانی که طی 24 هفته در رژیم غذایی خود بادام خوردند، موفق به کاهش 18 درصد از وزن خود شدند. این در حالی است که افرادی که اسنک‌های کربوهیدراتی مصرف کرده بودند، فقط 11 درصد وزن کم کردند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : Faren شماره پست : 28579 تاریخ انتشار : 1398/02/23
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : ns6200 , hoomanz , mahvash ,
1. بادام

بادام حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، چربی و فیبر است. کسانی که طی 24 هفته در رژیم غذایی خود بادام خوردند، موفق به کاهش 18 درصد از وزن خود شدند. این در حالی است که افرادی که اسنک‌های کربوهیدراتی مصرف کرده بودند، فقط 11 درصد وزن کم کردند.


2. سیب

سیب در کنار توت فرنگی، هلو، پرتقال و گریپ فروت حاوی پکتین (نوعی فیبر) است که تا ساعت‌ها احساس سیری ایجاد می‌کند.


3. خرما و یا انبه خشک

این 2 ماده خوراکی به شیرینی آب نبات و همچنین حاوی ویتامین «سی» و آهن هستند. با توجه به این‌که زمان لازم برای جویدن آن‌ها نیز زیاد است، این موضوع باعث می‌شود که کم بخورید.


4. تخم مرغ

این ماده همانند بمب پروتئین عمل می‌کند. علاوه بر آن منبع آهن و لسیتین است که برای سلامت مغز بسیار مفید است. اگر نگران کلسترول هستید، از زرده آن استفاده نکنید.


5. توت، انگور و یا موز منجمد

میوه‌های منجمد تازه، لذت بخش و مقوی هستند.


6. لوبیا

مقدار چربی لوبیا بسیار کم، اما از لحاظ پروتئین، فیبر و آهن بسیار غنی است. وجود این مواد برای کاهش وزن و عضله سازی ضروری است.


7. گوشت بدون چربی و ماهی

اسید آمینه لوسین که در گوشت، گوشت ماهی و مرغ و همچنین لبنیات وجود دارد، برای پرورش ماهیچه عضلانی و تنظیم هورمون‌ها برای کنترل اشتها و سوزاندن چربی ضروری است.


8. جو

جو حاوی فیبر قابل حل است که نسبت به جوی غیر قابل حل مدت زمان بیشتری در معده می‌ماند. فیبر قابل حل کمک می‌کند تا کلسترول بد خون در سیستم چرخشی بدن از بین برود.


9. روغن زیتون

این مواد باعث می‌شود که غذا مدت زمان بیشتری در معده بماند. همچنین روغن‌های اشباع شده باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شوند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : لاغر شدن ، کم کردن وزدن ، خوراکی های مغزی
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت