دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



چرا نمی توانم ورزش کنم؟

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

در این مطلب دلایلی که باعث میشود نتوانیم ورزش کنیم را بررسی و راه هایی برای حل آن ها پیشنهاد کرده ایم.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : Mohammadreza0723 شماره پست : 28570 تاریخ انتشار : 1398/02/22
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : marlboro477 ,
یکی از روزها که در باشگاه مشغول یک تمرین سریع بین جلسات کاری‌ام بودم، متوجه شدم خانم هایی که اضافه وزن دارند، وقتی می خواهند روی نیمکت دراز بکشند و حرکات تمرینی‌شان را انجام دهند با مشکل مواجه می‌شوند، نیمکت‌ها خیلی باریکند! همین اتفاق، مرا به فکر وا داشت. کاهش وزن واقعا برای چاق ها سخت است، بدین دلایل:


غیر قابل استفاده بودن بعضی از دستگاه‌ها

برخی از دستگاه‌ها برای اشخاص لاغر طراحی شده‌اند! با وجود این، تولید کنندگان تجهیزات ورزشی، برخی از دستگاه‌ها را با در نظر گرفتن استفاده‌شان برای افراد چاق تولید کرده‌اند، مثل دوچرخه‌های خوابیده! پس فقط کافیست باشگاهی را انتخاب کنید که چنین وسایلی داشته باشد.


خجالت کشیدن از بنمایش گذاشتن بدن

این اتفاق، مخصوصا زمانی بیشتر نمو پیدا می‌کند که شخص چاق بخواهد به استخر برود. آنها نه تنها باید با سختی‌های فعالیت فیزیکی کنار بیایند، بلکه از نظر روحی نیز خیلی باید قوی باشند. از نظر فیزیکی می‌توانید با استفاده از برخی تجهیزات، بر سختی ها فائق بیایید، مثل کمربندهای فومی شنا. برای مشکلات روحی هم، در مقایسه با تمرین کردن با یک مربی در یک باشگاه کوچک، پیوستن به یک گروه خیلی می‌تواند کمکتان کند و به شما روحیه بدهد.


تلاش برای انجام همه کار باهم

این اشتباهی است که نه فقط چاق‌ها، بلکه بقیه هم مرتکب می‌شوند. همه‌ی ما می‌خواهیم یک دفعه وزنمان کم شود، اما صبوری جزو ذات تناسب اندام و کاهش وزن است. در این مسیر باید آهسته و پیوسته قدم بردارید، بدین ترتیب نتایجی که به آن دست می‌یابید، تاثیر طولانی‌تری خواهند داشت.


اما متخصصان چه پیشنهادهایی برای افراد چاق دارند؟

1- راه بروید! اما با مسافت‌های کوتاه آغاز کنید، سپس به تدریج مسیرهای بلندتری را انتخاب کنید.
2- تمرینات کاردیو و البته کمی هم تمرینات قدرتی را فراموش نکنید.
3- از توپ های یوگا استفاده کنید، تمرین با آنها ساده است، حتی اگر خیلی چاق باشید.
4- خودتان را با هیچکس مقایسه نکنید. همه‌ی ما باهم فرق داریم، بنابراین روی بهترین ویژگی‌هایتان تمرکز کنید تا همیشه لبخند به لب‌هایتان بماند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : ورزش ، تناسب اندام ، علت های ورزش نکردن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت