دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



غذا‌هایی که شما را لاغر می‌کند

پست های بیشتر از دسته تغذیه و آشپزی

وقتی پای تغذیه متعادل به میان می‌آید، کنترل مقدار وعده‌های غذایی نقش مهمی بازی می‌کند، اما کار دشواری است که دست از غذا خوردن بکشیم در حالی که مغز به ما می‌گوید، همچنان ادامه دهیم!
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : Faren شماره پست : 28560 تاریخ انتشار : 1398/02/22
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : ns6200 , vashty , fzqueen ,
اگر به دنبال راه حلی برای جلوگیری از افزایش وزن هستید و هر وقت تشخیص دادید که دیگر کافیست، از این ترفند‌ها برای متقاعد کردن مغرتان استفاده کنید.


معرفی غذا‌هایی که شما را لاغر می‌کند 

وقتی پای تغذیه متعادل به میان می‌آید، کنترل مقدار وعده‌های غذایی نقش مهمی بازی می‌کند، اما کار دشواری است که دست از غذا خوردن بکشیم در حالی که مغز به ما می‌گوید، همچنان ادامه دهیم! اگر به دنبال راه حلی برای جلوگیری از افزایش وزن هستید و هر وقت تشخیص دادید که دیگر کافیست، از این ترفند‌ها برای متقاعد کردن مغرتان استفاده کنید.


4 ترفند برای زودتر سیر شدن و جلوگیری از افزایش وزن

آب نبات نعنایی بخورید

یک تکه آب نبات سفت نعناع، یک لیوان چای و یا حتی استفاده از دهان شویه هم می‌تواند مثل هرچیزی که طعم تند و نعنایی دارد، بعد از خوردن غذا حس تان را تحت تأثیر قرار داده و میل و اشتهای تان را کنترل نماید. طعم تند و نعنایی به عنوان یک کاهنده اشتهای طبیعی به شما کمک خواهد کرد تا اشتهای شدیدتان را کنترل کرده و سراغ تنقلات بعد از غذا هم نروید.


از سر غذا بلند شوید و حرکت کنید

یکی دیگر از را‌های که برای جلوگیری از افزایش وزن به کار می‌رود این است که از میز غذا دور شوید! اگر نزدیک غذا نباشید، نخوردن هم آسان‌تر می‌شود، بنابراین تمام کردن غذا می‌تواند به سادگی ِ. ترک کردن میزغذا باشد. بهترین راه رساندن پیام سیری به بدن ترک میز غذا است. از غذا دور شوید و به جای دیگری بروید و به کار دیگری سرگرم شوید.


کمی از یک مزه شیرین بچشید

گاهی تنها یک قاشق از یک چیز شیرین می‌تواند جلوی ولع تان را بگیرد و به خوردن تان پایان دهد. به جای مثلا” کلوچه باید یک خوراکی سالم و آبدار را انتخاب کنید که احساس سیری به شما بدهد. یک مشت توت را امتحان کنید یا یک برش از هندوانه و یا یک قاشق از دانه انار، دانه‌های ترش هم سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین A، C. و فیبر هستند.


برای بعد از غذایتان برنامه داشته باشید

اگر برنامه‌ای برای بعد از غذای تان تعیین کنید راحت‌تر می‌توانید چند ثانیه اضافه‌تر خوردن را حذف کرده و به محض رسیدن به رضایت کافی از خوردن متوقفش کنید. لازم نیست یک کار خیلی خاص و مهم باشد، حتی قصد تماس با یک دوست یا بستن ساک باشگاه برای روز بعد می‌تواند کارساز باشد. این توصیه‌های ساده را جدی بگیرید!

منبع: ایران ناز

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : روش های سریع لاغری ، لاغری با غذا ، روش های سریع سیر شدن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت