دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



راز مهم و اساسی لاغری ژاپنی ها چیست؟

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

کارشناسان سلامت غربی فاکتورهای مهم برای کاهش وزن وجود دارد.رژیم غذایی 80-90 درصد شما را به هدف میرساند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : misskara شماره پست : 28543 تاریخ انتشار : 1398/02/25
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty , Mohammadreza0723 , Mahtab1995 ,
ورزش کردن بیشترین تاثیر را دارد، ورزش کردن باید قلب ، وزن و انعطاف را شامل باشد.برای اینکه سالم و خوش ترکیب بمانید،باید رژیم غذایی خوب،فعالیت های فیزیکی و نوشیدن آب به مقدار کافی را داشته باشید.هر فرهنگی قانون های خاص خود را برای سلامتی و کاهش وزن دارد.ژاپنی ها بلند ترین طول عمر را در جهان دارند.همه ی غربی ها معتقدند هر کاهش و افزایش وزنی به کالری مرتبط است اما ژاپنی ها نظرات متفاوتی دارند.


1. تعادل گرما :

غذایی که مصرف می کنیم به انرژی تبدیل می شود.در طول تابستان مصرف میوه ها و سبزیجات بدن را خنک می کند و دمای بدن را متعادل می کند از طرف دیگر غذایی که در طول زمستان مصرف می کنید،کالری بیشتری دارد چون بدن به گرمای بیشتری نیاز دارد.غذاهای خام خاصیت زیادی دارد اما سعی کنید غذاهای گرم بخورید.


2. وعده ها :

ژاپنی ها معتقدند که، هنگام غذاخوردن، نوشیدن نوشیدنی تاثیر منفی را روی دستگاه گوارش می گذارد.نوشیدنی ها خنک هستند و عمل جذب گرم.نوشیدن آب اسید شکم را بی اثر می کند بنابر این دستگاه گوارش انرژی بیشتری را باید صرف هضم غذا کند.بهترین منبع مایعات:سوپ، میوه ها و سبزیجات است.

 
3. اگر مثل کشتی گیر سومو بخورید مثل همان می شوید:

آنها صبحانه چیزی نمی خورند،به محض اینکه از خواب بلند می شوند تمرین سنگینی می کنند،سپس ناهار سنگینی می خورند و بعد از آن چرت کوتاهی می زنند.آنها دو وعده در روز بیشتر غذا نمی خورند و آن وعده ها هم سنگین است.مطمئن باشید حتی اگر منظم ورزش کنید اما اگر زیاد غذا بخورید،چاق می شوید.این واقعیت است که پرخوری و غذاهای فست فودی تاثیر بیشتری در چاقی نسبت به ورزش دارند.بنا بر این متعادل غذا بخورید و خواب خوبی داشته باشید.


4. حمام گرم:

حمام رفتن باعث کاهش استرس،گردش خون و راحتی بدن می شود.ژاپنی ها معتقدند که به هضم هم کمک می کند و به پوست صورت طراوت می بخشد و کارشناسان معتقدند دمای مناسب برای بدن 100-104 فارنهایت است.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : رژیم لاغری ، لاغری ژاپنی ، کاهش وزن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت