دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



بازاریابی در هنرهای رزمی

پست های بیشتر از دسته اقتصادی و مالی

در دنیای هنرهای رزمی مدرن، بازاریابی از موضوعات بحث برانگیز می باشد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : alborz46 شماره پست : 28398 تاریخ انتشار : 1398/02/21
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty , ns6200 , Ntmi123 ,
بازاریابی در هنرهای رزمی

پایه بازاریابی متمرکز بر چهاراصل می باشد: محصول، قیمت، مکان و ارتقاء. برای مدرسه هنرهای رزمی، محصولات مهم شامل: کلاس های ارائه شده و وسایل مرتبط با آن از طریق کسب و کار، مانند: فیلم ها، کتاب ها و لباس ها می باشد. استراتژی های بازاریابی را می توان به دو دسته اساسی تقسیم کرد:

 بازاریابی مستقیم که شامل تماس با مشتریان بالقوه می باشد و ممکن است سرمایه گذاری های پرداخت شده و بدون پرداخت را هم در بر بگیرد. بازاریابی توده ای یا انبوه، از آگهی های تبلیغاتی در تلویزیون و رادیو تشکیل شده است. مدارس هنرهای رزمی عمدتاً از طریق استفاده از بازاریابی مستقیم موفق شده اند.

برای مدارس هنرهای رزمی، بازاریابی مستقیم بهتر از بازاریابی توده ای یا انبوه به دو دلیل کار می کند: اول، آموزش هنرهای رزمی یک کار شخصی است. مدارس هنرهای رزمی، هنرجویان را جذب و ثبت نام نموده و شاگردان لوازم رزمی مورد نیاز خود را از کلاس های مذکور تهیه می نمایند.

در نتیجه این هنرجویان، به عنوان مشتریان مدارس مزبور، حفظ می شوند. دوم، مردم معمولاً امکانات ورزشی و تناسب اندام را در نزدیکی خانه یا محل کار خود انتخاب می کنند. بازاریابی توده ای یا انبوه به ندرت می تواند به طور خاص این مورد را هدف قرار دهد.


تبلیغات مستقیم

ژانگ شنگ یی، بنیانگذار انجمن Beiyu Wushu در پکن چین، با این موضوع موافق بود. او در مصاحبه ای گفت: <من از تبلیغات و نشانه ها استفاده نمی کنم. فکر می کنم باید افراد به طور حضوری، هنرهای رزمی را ببینند. وقتی آنها فیلم <کونگ فو 2>، که من در آن اجرا داشته ام را مشاهده می نمایند؛ می خواهند آن را یاد بگیرند. همچنین مهم است بدانیم که بازاریابی به ندرت مورد توجه مربیان هنرهای رزمی سنتی است.

در گذشته، مدارس هنرهای رزمی توسط ارتش یا دولت حمایت می شدند. اساتید آنها دلیلی برای نگرانی در مورد نیازهای مالی نداشتند. با این حال، برخی از آنها، داشتن ذهن کسب و کار و اثربخشی بازاریابی دقیق را در به دست آوردن ثروت شخصی نشان داده اند. به عنوان مثال، در دهه 1970، روریون گریسی از برزیل، برای آموزش هنر رزمی گریسی جوجیتسو مهاجرت کرد.

او معتقد بود که زمان مناسب برای معرفی روش مبارزه ای برزیلی به ایالات متحده، به علت موفقیت ستاره های فیلم های رزمی است. او با نارضایتی اولیه مواجه شد؛ زیرا رشته رزمی او با شور و شوق عموم مردم برای حرکات آکروباتیک مطابقت نداشت. با این حال، او یک کمپین بازاریابی پر سر و صدا را اجرا کرد که شامل مسابقات برجسته تبلیغاتی و قرار گرفتن در معرض نمایش مکرر رسانه ها بود.

بازاریابی، به عنوان یک عامل متمایز از هنر رزمی، در ذهن او برجسته بود. رورین گریسی توسط حق رأی دادن به خود، برای استفاده از نام و علامت گریسی جوجیتسو؛ در هنرهای رزمی مدرن آمریکا، محور و تأثیرگذار بود. مدل و طرح مورد استفاده ی او، به توسعه ی جوجیتسو گریسی و نیز مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی مدرن کمک می کند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : بازاریابی رزمی ، هنرهای رزمی ، بازاریابی مستقیم
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت