دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



ورزیدگی عضلات شکم و پا بدون نیاز به وزنه

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

تمریناتی برای پا و عضلات ران که باعث می شود بدن استواری خوبی پیدا کند و سوخت و ساز چربی را بالا ببرد.از آن گذشته شکم را تخت می کند و ران ها فورم بهتری پیدا می کند.ایده آل برای کسانی که می خواهند شکم را کوچک و وزن را کم کنند آن هم بدون نیاز به وزنه.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 28175 تاریخ انتشار : 1398/02/06
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : yaser , ns6200 , ramezan ,
تقویت شکم و عضلات ران

شاید برایتان عجیب به نظر برسد که بدون وزنه و در منزل هم می توانید سریع عضله بسازید ؟ حتماً شاهکارهایی باور نکردنی از قدرت‌های بدنی و ذهنی و همچنین فیزیک‌هایی تحسین‌برانگیز ورزشکاران را دیده‌اید که شگفت‌زده‌تان کرده‌است. دوچرخه‌سواران و دوندگانی با بدن‌های عضلانی و بدون چربی که عضلات سرینی‌شان بسیار خوش‌فرم و قوی می‌نماید و ژیمناست‌هایی که بازوهایی واقعا حیرت‌انگیز دارند.

ممکن است ندانید که بیشتر تمرین‌های ژیمناست‌ها بدون وزنه است. بنابراین این سوال مطرح می‌شود که آیا فقط با تمرین با وزن بدن می‌توان عضله ساخت؟ پاسخ کوتاه به این سوال، بله است. شما مطمئناَ می‌توانید با تمرینات بدون وزنه هم عضله بسازید!


 تمرین شماره 1


image365به پشت خوابیده ، ران ها را منقبض و پاها را کاملاً کشیده و 5 سانتیمتر از زمین بلند کرده و 10 ثانیه نگهدارید.این تمرین را با هر پا 5 بار تکرار کنید


تمرین شماره 2


image366تخت به پشت بخوابید .یک زانو را خم کرده و بطرف سیه بیاورید . پای دیگر را کاملاً راست روی زمین قرار دهید .تمرین را با هر پا 10 بار تکرار کنید


تمرین شماره 3

image367روی زمین نشسته ، پا ها را دراز کنید و روی دست ها تکیه دهید.یک پا را بطرف شانه مقابل بالا بکشید . پای دیگر کشیده روی زمین می ماند.سمت را عوض کرده و تمامی تمرین را 10 بار تکرار کنید.


تمرین شماره 4

image368صاف روی چهارپایه ای بنشینید و با دست ها محل نشیمنگاه را محکم بگیرید. هردو پا را کاملاً کشیده از زمین بلند کرده و حرکت کوچک قیچی را انجام میدهیم.تمرین را 3 بار و هربار 10 ثانیه انجام دهید.


تمرین شماره 5

با پاهای بداخل کشیده روی زمین بنشینید،پشت کاملاً صاف.پاها را از روی زمین بردارید و کاملاً دراز کنید ، بدون آنکه با زمین تماس داشته باشند. تمرین را 5 بار تکرار کنید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : ورزیدگی عضلات شکم ، ورزیدگی عضلات شکم بدون وزنه ، ورزیدگی عضلات شکم و پا بدون نیاز به وزنه ، ورزیدگی پا
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت