دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



کیسه بلغاری چیست؟

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

یک وسیله موثر دیگر هم وجود دارد که شاید تا کنون اسم آن را نشنیده باشید و یا کم‌تر شناخته‌شده باشد، وسیله‌ای است به نام کیسه بلغاری ! این کیسه که در نگاه اول شبیه به یک کیسه شن به شکل V است، چیز جدیدی نیست ولی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 5 ) بنچاق !
نویسنده : farid61 شماره پست : 28047 تاریخ انتشار : 1398/01/27
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : marlboro477 , reza2233 , smhosseini , hoomanz , ns6200 ,
کیسه بلغاری را بیشتر بشناسیم

این کیسه ابزار تمرینی قدیمی است که امروزه توسط گروه‌هایی مانند سربازان نیروی دریایی، ورزشکاران کراس فیت و یا در کلاس‌های مختلف تناسب اندام استفاده می‌شود. کیسه بلغاری به لطف پوشش چرمی و  نرم آن و شکل هلالی که دارد به راحتی در اطراف شانه‌ها قرار می‌گیرد، طناب‌هایی در دو طرف آن برای حمل راحت و در دست گرفتن در کنار اینکه به‌راحتی در پشت گردن قرار می‌گیرد، باعث جذابیت آن شده است.

به دلیل شکلی که این کیسه دارد و همچنین ترکیباتی که در ساخت آن به کار برده شده، از شکلی که دارد خارج نمی‌شود و این باعث می‌شود در طول تمرینات راحت‌تر استفاده شود.کیسه بلغاری در سال 2005 توسط مربی کشتی بلغارستان «ایوان ایوانوف» به عنوان یک ابزار عملی برای ورزشکاران و کلاینت‌هایش مورد استفاده قرار گرفت. به عنوان مثال برای حرکات پرتابی سنگین و دیگر کاربردهایی که دارد.


کیسه بلغاری چه فوایدی دارد؟

استفاده از وزنه بلغاری به فضای زیادی احتیاج ندارد و در فضای محدود نیز قابل استفاده است. در مقایسه با سایر وزنه‌ها، کیسه بلغاری می‌تواند یک گزینه امن‌تر، راحت‌تر و زیرکانه‌ای برای انجام ورزش‌های خاص باشد. همچنین وسیله خوبی برای تمرینات داینامیکی در جهات مختلف، مثل جانبی و متقاطع است که ممکن است انجام آن با دمبل و یا سایر وزنه‌ها نا امن باشد. اگر تمرینات داینامیکی جزو تمرینات روتین شما است، انجام تمرینات کیسه بلغاری می‌تواند یک راه عالی برای قرار دادن حرکات پویا در برنامه شما باشد.

این کیسه همچنین برای حرکات نوسانی (تاب دادن) که نمی‌توانید با سایر وزنه‌ها انجام دهید و از ایمن بودن آن اطمینان داشته باشید، گزینه مناسبی است. در کنار انعطافی که برای انجام حرکات مختلف دارد، با توجه به دستگیره‌هایی که در دو طرف کیسه قرار دارند، برای انجام تمرینات قدرتی مختلف نیز مناسب است. تمرینات قدرتی برای ورزش‌هایی مانند کوهنوردی، صخره‌نوردی و ژیمناستیک به‌کار می‌رود.


معایب کیسه بلغاری

یکی از محدودیت‌های کیسه بلغاری این است که نمی‌توانید وزن آن را افزایش دهید، مانند سایر وزنه‌ها که محدودیتی برای آن ندارید. بنابراین اگر هدف شما  قدرتمند شدن است و یا می‌خواهید وزنه‌های سنگین‌تری را بلند کنید، استفاده از این وسیله بهترین گزینه نیست. چون شما نمی‌توانید برای کیسه بلغاری اصل اضافه بار را لحاظ کنید. اما اگر هدف شما ارتقاء تناسب اندام و تنوع در حرکات قدرتی است، کیسه بلغاری را به تمرینات‌تان اضافه کنید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : فواید کیسه بلغاری ، معایب کیسه بلغاری ، کیسه بلغاری
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت