دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



غذاهای سالم را بشناسید

پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

برخی از غذاها بسیار سالم هستند که در توصیه های هر متخصص تغذیه ای وجود دارد. دراینجا برخی از مواد غذایی مفید و ضروری را که در هر رژیم غذایی باید گنجانده شود را ذکر می کنیم :
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 27936 تاریخ انتشار : 1398/01/24
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty ,
1-لوبیا و عدس:

لوبیا و عدس از ستاره های تغذیه هستند . این مواد پر از پروتئین ، فیبر و سرشار از کربوهیدرات ها ، پتاسیم ،آهن ، منیزیم و روی هستند .صدها نوع از انواع غذا ها که سرشار از لوبیا و عدس هستند ، در فروشگاه ها وجود دارند که باید به آنها توجه ویژه کرد .لوبیا و عدس را می توان در خورشت ، سالاد ، سوپ و حتی به عنوان چاشنی هم می توان در غذاها اضافه کرد


2-هندوانه:

هندوانه از غذاهای مورد علاقه همه افراد در فصل تابستان است . اما به این دلیل که هندوانه میوه ای شیرین است و بعضی از افراد این تصور را دارند که با خوردن آن میزان قند بدنشان افزایش می یابد در نهایت از خوردن آن اجتناب می می کنند ، در صورتی که قند موجود در هندوانه قند طبیعی است .


3-سیب زمینی شیرین:

سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی کالری و کربوهیدرات است زیرا به طور طبیعی شیرین است با این حال نباید سعی کنیم با خوردن آن سیر شویم ، سیب زمینی یکی از بهترین سبزیجات است .سیب زمینی ماده ای است که سرشار از ویتامین C ، بتا کاروتن ، فیبر و پتاسیم است .


4-کلم قرمز:

یک منبع بسیار مهم از A ، D ، K و سرشار از مقادیر زیادی از مواد معدنی است . کلم قرمز حاوی 22 کالری است .منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است ، مصرف این ماده تولید آنزیم های ضد سرطان را تقویت می کند . کلم قرمز را می توان به صورت خام ، پخته ودر غذا ،سالاد و سوپ استفاده کرد .


5-کنسرو گوجه فرنگی:

برخی افراد فکر می کنند مصرف گوجه فرنگی تازه بسیار مفیداست ، اما گوجه فرنگی که پخته شده باشد به جذب برخی لیکوپن که برای مبارزه با بیماری ها ضروری است کمک می کند .تحقیقات نشان می دهد که یک رژیم غذایی سرشار از گوجه فرنگی (کنسرو گوجه فرنگی) ممکن است به پیشگیری از انواع سرطان از جمله سرطان پروستات کمک می کند زیرا گوجه فرنگی حاوی مقادیر زیادی لیکوپن ، که یک آنتی اکسیدان قوی است ، می باش


6-ماست ساده بدون چربی:

انواع ماست های ساده بدون چربی مختلفی در بازار وجود دارد . همه ماست ها منبع بسیارخوبی از پتاسیم ، کلسیم ، روی ، پروتئین ،ویتامین ب 6 و ب 12 هستند . ماست ماده غذایی خوبی برای کنترل وزن است.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : غذاهای سالم ، میوه ها ، سبزیجات
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت