دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



افزایش وزن ناشی از پیلاتس

پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

در شروع تمرین پیلاتس، یا زمانهایی که شدت روالتان را افزایش می‌دهید، ممکن است متوجه افزایش عدد مربوط به وزنتان روی ترازو شوید! در اکثر موارد، می‌توانید آن تغییر را نشانه‌ای از طرف بدنتان در نظر بگیرید، مبنی بر اینکه دارید کارهارا به درستی انجام میدهید
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : Mohammadreza0723 شماره پست : 27742 تاریخ انتشار : 1398/01/24
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : hoomanz ,
پیلاتس، حامیان وفادار زیادی دارد. طرفداران آن، این تمرین را برای عضلات باریک و بلند، افزایش انعطاف پذیری، و یک مرکز بدن قوی که به آنها می‌بخشد تحسین می‌کنند. البته پیلاتس، یک کار عشقی است، و مزایای آن به مرور زمان و با تمرین منظم و مداوم اتفاق می‌افتند.


افزایش عضله

شاید پیلاتس، بیشتر از همه، بخاطر تقویت و محکم کردن عضلات معروف باشد. اگر شما بطور منظم پیلاتس تمرین کنید، تغییرات عضلانی آشکاری را احساس خواهید کرد. در ابتدا هنگامیکه شروع به ساخت عضله می‌کنید، ممکن است سریعتر از، از دست دادن چربی، عضله بدست آورید. هنگامیکه این اتفاق بیفتد، ترازوی شما موفقیت تان را بطور دقیق منعکس نخواهد کرد.

به عنوان مثال، اگر شما نیم کیلو چربی از دست دهید اما 1 کیلو عضله اضافه کنید، ترازوی شما نشان خواهد داد که شما نیم کیلو وزن زیاد کرده اید. در ابتدا بعنوان یک نشانگر دقیق‌تر، می‌توانید از اندازه گیری اندام یا نحوه نشستن لباس روی بدنتان استفاده کنید.


افزایش اشتها

همه‌ی آن افزایش عضله، بعلاوه تغییرات مثبتی که در بدن شما اتفاق می‌افتند، به افزایش سوخت و ساز بدن منجر خواهد شد. افزایش متابولیسم، بدین معناست که شما سریع‌تر کالری می‌سوزانید، اما می‌تواند به معنای افزایش اشتها هم باشد! با توجه به نظر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، اگر شما بیشتر از کالری دریافتی‌تان، کالری نسوزانید، صرفنظر از اینکه چه مقدار ورزش می‌کنید، دچار افزایش وزن خواهید شد. مطمئن شوید افزایش اشتها باعث نشده است که کالری مصرفی‌تان را تا جایی افزایش دهید که وزنتان بالا برود.


تخمین زدن بیش از حد کالری‌های سوزانده شده

شورای ورزش آمریکا (ACE)، اثراتی که پیلاتس روی بدن می‌گذارد را مطالعه کرد و در حالیکه این مطالعه دریافت پیلاتس، یک راه موثر برای سوزاندن کالری و ساخت عضله است، اما مشخص شد که تعداد دقیق کالری‌های سوزانده شده در طول پیلاتس، نسبتا کم است. به گفته ACE، شما ممکن است در هر جلسه فقط 175 کالری بسوزانید. اگر شما تعداد کالری‌هایی که از طریق ورزش می‌سوزانید را بیش از حد تخمین بزنید، ممکن است تعداد کالری‌هایی که می‌توانید هر روز بدون افزایش وزن مصرف کنید را نیز دست بالا بگیرید.


احتباس آب

پیلاتس می‌تواند فوق العاده چالش بر انگیز باشد. حتی تمریناتی که آسان بنظر می‌رسند، عضلات شما را وادار می‌کنند که سخت‌تر کار کنند. اگر شما قبل، در حین و بعد از پیلاتس بخوبی هیدراته نشوید، ممکن است دچار کم آبی شوید. هنگامیکه بدنتان کم آب باشد، ممکن است برای جبران این کم آبی، آب را نگه دارد که می‌تواند خودش را به صورت افزایش وزن روی ترازو نشان دهد. کم آبی بدن می‌تواند آنقدر بر تعادل الکترولیت‌ها اثر بگذارد که سلول‌ها و بافت‌های شما متورم شوند. افزایش مصرف مایعات و ادامه دادن به ورزش، بهترین راه برای از بین بردن افزایش وزن آب اس

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : ورزش ، پیلاتس ، جوزف پیلاتس ، افزایش وزن
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت