دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



هوندا آکورد خودرویی بی نظیر

پست های بیشتر از دسته تکنولوژی و فناوری

هوندا آکورد نسل دهم خودروای بی‌نظیر است. نمای شیبدار عقب این خودرو مستحکم و اسپرت به نظر می‌رسد و نمای جلوی آن حس مدرن بودن و ابهت خاصی را به آکورد می‌دهد. رقبای این سدان می‌توانند مزدا 6 اسپرت و تویوتا کمری و هیوندا سوناتا هستند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 3 ) بنچاق !
نویسنده : misskara شماره پست : 27540 تاریخ انتشار : 1398/01/04
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty , behnamyazarloo , Mahtab1995 ,
هوندا آکورد یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های تولید شده در سراسر دنیاست.طراحی داخلی خودرو هوندا آکورد به اندازه طراحی بیرونی خاص نیست اما جذابیت خود را دارد. تجهیزات داخل کابین از مواد نرم ساخته شده‌اند و در جای خود (جایی مثل زانو و دست) به درستی قرار گرفته‌اند. برای یک سدان با اندازه متوسط فضای عقب بیش از حد زیاد است و علی‌رغم سقف شیبدار خودرو فضای سر در تمام حالت‌های عقب خودرو خوب است؛ فقط در قسمت وسط برآمدگی پایین کمی اذیت کننده اما قابل تحمل است. شیب سقف هنگام سوار شدن و پیاده شدن می‌تواند کمی اذیت کند و در ضمن اگر مواد سازنده درهای عقب از همان مواد نرم سازنده درهای جلو بودند خیلی بهتر بود و همچنین اگر یک خروجی usb در عقب خودرو وجود داشت سرنشینان عقب احساس راحتی بیشتری می‌کردند. طراحی جلوی خودرو یک شاهکار از سادگی و کاربردی بودن است؛ همه دکمه‌ها و کنترل‌ها دقیقا در جایی قرار گرفته‌اند که انتظار آن را دارید، برچسب‌های شفاف روی آن‌ها قرار گرفته و از روی صندلی راننده به راحتی می‌توان آن‌ها را دید.

برای دکمه‌های trip و hud از حروف بزرگ استفاده شده‌اند چون از راننده دورتر هستند و این نشان دهنده دقت در جزئیات است. صندوق عقب این خودرو به راحتی 16.7 فوت مربع فضا دارد که دسترسی به آن ساده است و صندلی‌های عقب خودرو به صورت 60/ 40 می‌خوابند و یک روزنه خوب به داخل کابین دارد.رانندگی با هوندا آکورد واقعا عالی است؛ ترمز و کلاچ آن بسیار دقیق هستند، صدای داخل کابین بسیار کم است، قابلیت دید در تمام جهات وجود دارد، آینه عقب بسیار عریض است و با شکل شیشه عقب مطابقت دارد که یک دید عالی به شما می‌دهد. زمانی که رانندگی می‌کنید فرمان‌پذیری این خودرو مثل یک اسب رام پایدار است، با استفاده از یک سیستم حفظ خط ارتقا داده شده که در مورد استاندارد هم ارائه می‌شود و با این وضعیت تقریباً به فرمان بی نیاز می‎شویم؛ در جاده‌هایی که پیچ‌های زیادی دارند فرمان در حالت نیمه خودکار قرار گرفته و مقدار وزن دهی درست و واکنش‌های قابل پیش بینی مستقیمی را از شاسی ارائه می دهد.

سدان‌های اسپرت تر و سدان‌های نرم تری هم وجود دارند اما آکورد یک تعادل هوشمندانه بین این دو تقاضا که متناقض است ایجاد کرده است. مورد دیگری که رانندگی با آکورد را جالب‌تر می‌کند سیستم لرزشگیر سازگاردو حالته است که در مدل‌های تورینگ آن ارائه می‌شود و می‌تواند واکنش‌ها را 500 بار در ثانیه تنظیم کند که باعث می‌شوند یک سواری قابل ستایش داشته باشید و مسیرها را با نرمی و بدون دست انداز بگذرانیم.از آپشن‌های این خودرو می‌توان به: گرمکن صندلی‌های عقب و جلو، روکش چرم صندلی‌ها، سانروف، استارت دکمه‌ای استاندارد در مدل بی‌نظیر تورینگ و نمایشگر روی شیشه جلو را خواهید داشت که واقعا مفید است و به راحتی تنظیم می‌شود، تهویه صندلی‌های جلو، 10 اسپیکر برای سیستم صوتی و لرزه گیرهای سازگار اشاره کرد.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : فناوری ، هوندا ، مزدا ، تکنولوژی ، سوناتا
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت