دسته بندی پست ها
پست های اسپانسرپیشنهاد سردبیرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هازیبایی، بهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالاقتصادی و مالیگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



روش های خانگی درمان کمر درد
پست های بیشتر از دسته زیبایی، بهداشت و سلامت

عضلات همسترینگ پا می‌توانند باعث کاهش فشار بر روی کمر شوند. از این رو با کاهش فشار بر روی کمر درد حاصل از آن نیز کاهش می‌یابد. سعی کنید عضلات همسترینگ پاهای‌تان را در طول روز دو بار تحت کشش قرار دهید.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 1 ) بنچاق !
نویسنده : behnam71 شماره پست : 27369 تاریخ انتشار : 1397/12/23
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : shakiba21 ,
1-شکلات تلخ:

این ماده غذایی دارای سطح خوبی از اندروفین است تا جایی که برخی بر این باورند خوردن این ماده باعث شادی و شعف در انسان می‌شود.


2-فلفل تند:

خوردن فلفل تند نیز می‌تواند سطح اندروفین بدن را بالا ببرد. البته باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد این ماده غذایی می‌تواند عوارضی برای بدن ایجاد کند.


3-غذای‌های پر چرب:

البته در مصرف غذاهای پر چرب باید دقت کرد، به ویژه کسانی که از چاقی و بیماری‌های قلبی عروقی رنج می‌برند. مواد موجود در برخی از غذاهای پر چرب می‌تواند سطح اندروفین بدن را افزایش دهد.


4-استفاده از کمپرس آب یخ و یا آب داغ:

استفاده از کمپرس آب یخ و یا آب داغ بستگی به سیستم بدنی شما دارد. در برخی افراد کمپرس آب یخ باعث کاهش درد می‌شود و در برخی دیگر کمپرس آب داغ، فقط باید دقت داشته باشید که کمپرس آب یخ بیش از اندازه با بدنتان تماس نداشته باشد، چرا که ممکن است به آن آسیب بزند. البته در استفاده از کمپرس آب داغ نیز دقت کنید تا پوست‌تان بر اثر تماس با آب داغ نسوزد.


5-تمرینات موثر برای کاهش کمر درد:

عضلات کمر شما نقش حمایتی بسیار موثری برای حفظ ستون فقرات‌تان بازی می‌کنند. اگر بنا به هر دلیلی عضلات‌تان ظعیف شوند، فشار وارده به اسکلت داخلی‌تان بیشتر می‌شود. از این رو با گذشت زمان این فشارها می‌توانند به صورت درد در کمر و سایر نقاط بدن ظاهر شوند.


6-ذهن خود را از افکار بد دور کنید:

متخصصان درد به تازگی دریافته‌اند که درد نمی‌تواند به صورت دائم در بدن بماند. احساس درد داشتن از خود درد برای شما آزار دهنده‌تر خواهد بود. هر چقدر درک شما از درد بیشتر باشد، به همان اندازه می‌تواند قابل تحمل‌تر شود. گاها مغز نیز تحت تاثیر دردها قرار می‌گیرد و ممکن است در مواقعی که مشکل خاصی نداشته باشید، هشدار درد را صادر کند.


7-عضلات همسترینگ خود را دو بار در روز بکشید:

عضلات همسترینگ پا می‌توانند باعث کاهش فشار بر روی کمر شوند. از این رو با کاهش فشار بر روی کمر، درد حاصل از آن نیز کاهش می‌یابد. سعی کنید عضلات همسترینگ پاهای‌تان را در طول روز دو بار تحت کشش قرار دهید، البته قبل از این کار کمی خود را گرم کنید.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : درمان ، روش خانگی کمر درد ، بهبود کمر درد ،
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید



تبلیغ با میترا نت