دسته بندی محتوا
پست های اسپانسرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هابهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



ورزشهای هوازی که چربی های شکم را هدف قرار میدهند
پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

یکی از دغدغه های زندگی امروز، چاقی و افزایش وزن مفرط است که بی تحرکی یکی از دلایل آن است، در زیر به صورت کامل به این مورد پرداخته ایم.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 4 ) بنچاق !
نویسنده : Mohammadreza0723 شماره پست : 26009 تاریخ انتشار : 1397/10/23
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : vashty , agastafa , smhosseini , nasibe ,
چربی شکم یک مشکل بزرگ برای سلامتی است که ریسک بیماری های نظیر دیابت نوع دوم بیماری های قلبی و عروقی و حتی سرطان سینه را بالا میبرد. شما با ورزشهای هوازی میتوانید روی سراسر بدن خود تاثیر بگذارید پس ورزشی را انتخاب کنید که بیشترین کالری را بسوزاند و در نتیجه چربی بدن شما شما هرچه سریعتر آب شود. قبل از انجام هر کاری با پزشک خود در مورد ورزشی که انجام میدهید مشورت کنید.


ورزش های هوازی متوسط

برای کسانی که تازه شروع به ورزش کرده اند بهترین انتخاب ورزش هایی است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. با این ورزشها شاید کالری زیادی مصرف نکنید ولی استحکام بدن خود را بالا میبرید. انتخاب بسیار خوبیست هر یک ساعت پیاده روی برای فردی با 72 کیلو وزن 277 کالری میسوزاند و ورزشی مانند ایروبیک آبی نیز در طول یک ساعت 292 کالری میسوزاند.


ورزش های هوازی شدید

بعد از اینکه با ورزشهای هوازی متوسطه استحکام بدن خود را بالا بردید بدن خود را با ورزشهای شدید تر بسنجید. با بالا بردن شدت ورزش میزان کالری که توسط بدن شما سوزانده میشود نیز بیشتر میشود و چربی بیشتری از ناحیه شکم آب میشود.یکی از انتخاب های شما دویدن آهسته است که فردی با وزن 72 کیلوگرم در هر ساعت میتواند 584 کالری بسوزاند. طناب زدن هم یک انتخاب با تاثیر بسیار بالاست که 730 کالری در ساعت میسوزاند. شنا کردن نیز 511 کالری در ساعت میسوزاند.


ورزش های ترکیبی

بعد از گذارندن دو مرحله ی بالا بدن شما هم از نظر استحکام پیشرفت کرده و هم اینکه بدن شما میزان زیادی کالری سوزانده. حالا نوبت آن است که با ترکیب دو نوع ورزشی که گفته شد خود را قوی تر کنیم. ورزش خود را با یکی از ورزشهای هوازی متوسطه شروع کنید مثلا پیاده روی بعد مدتی پیاده روی را تبدیل به یکی از ورزشهای هوازی شدید تبدیل کنید مثلا شروع به دویدن آهسته کنید. بعد از اینکه مدتی این شیوه را ادامه دهید قادر خواهید بود از دویدن آهسته به دویدن با سرعت تغییر حالت بدهید که مسلما کالری بیشتری میسوزانید و در نتیجه چربی بیشتری آب میکنید.


تمرینات مداری

راه دیگر برای تاثیر گذاشتن روی چربی های ناحیه شکم استفاده از روش ورزش های مداری است. ورزش مداری از ترکیب ورزشهای مربوط به ناحیه شکم و تبدیل آن به ورزش هوازی سخت ساخته میشود. برای مثال شما ورزش را با یک تمرین مخصوص شکم مانند دراز و نشست شروع میکنید بعد از کامل کردن این تمرین یک ورزش سخت هوازی را مانند طناب زدن شروع کنید. ورزشهای ناحیه شکم باعث نمی شود چربی این منطقه سریعتر آب شود اما کمک میکند حدود معده شما لاغر نشان دهد.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : بدنسازی ، کاهش وزن ، تناسب اندام ،
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید



تبلیغ با میترا نت