دسته بندی محتوا
پست های اسپانسرتازه ترین پست هاپر بازدید ترین پست هامحبوب ترین پست هابهداشت و سلامتتغذیه و آشپزیعلمی و آموزشیروزانه و اجتماعیخانه و خانوادهتکنولوژی و فناوریطنز و داستانیتاریخی و گردشگریعکس و کاریکاتوراینترنت و کامپیوترفلسفی و اخلاقیبازی و سرگرمیخلاقیت و نوآوریفرهنگی و هنریفیلم و سریالگرافیک و طراحیورزشی و تندرستی
1

مجله میترا

English
ورود به حساب ثبت نام
English خروج پیشخوان پرداخت آنلاین



مزایای ورزش در آخر هفته به‌اندازه ورزش منظم در طول هفته است
پست های بیشتر از دسته ورزشی و تندرستی

نتایج پژوهش محققان نشان می‌دهد افرادی که تمامی ورزش‌ها و تمرینات طول هفته خود را در یک یا دو جلسه تمرینی در پایان هفته فشرده می‌کنند تقریبا به اندازه کسانی که تمرینات ورزشی را به صورت مداوم انجام می‌دهند از این قضیه سود می‌برند.
گزارش تخلف دوست داشتم ( 2 ) بنچاق !
نویسنده : mhmn1365 شماره پست : 12383 تاریخ انتشار : 1396/04/12
آخرین کاربرانی که این پست را دوست داشتند : mostafa0448 , residentrahman3 ,
نتایج مطالعه‌ای روی بیش از ۶۰ هزار فرد بزرگ‌سال انگلیسی و اسکاتلندی نشان می‌دهد که خطر مرگ‌ومیر در «ورزشکاران آخر هفته» به همان اندازه افرادی که روزانه و در طول هفته ورزش می‌کنند کاهش می‌یاید. نتایج این پژوهش قوت قلبی است برای کسانی که در طول هفته به‌اندازه کافی برای ورزش زمان ندارند و به جای آن یک یا دو جلسه در پایان هفته ورزش می‌کنند.

گری دوناوان، محقق حوزه فعالیت جسمانی و نویسنده مقاله این پژوهش در دانشگاه لوبرو، می‌گوید: «بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، آخر هفته‌ها یک یا دو جلسه تمرین می‌کنند؛ اما احتمالا همه آن‌ها فکر می‌کنند این میزان از ورزش کافی نیست. در حالی که نتایج پژوهش ما این موضوع را تایید نمی‌کند. این افراد با همین میزان ورزش می‌توانند سالم و تندرست باشند».

خدمات ملی بهداشت انگلستان توصیه می‌کند برای جلوگیری از مرگ زودرس، انسان‌ها باید در هفته ۱۵۰ دقیقه ورزش ملایم یا ۷۵ دقیقه ورزش سنگین انجام دهند. نتایج این مطالعه نشان داد افرادی که در طول هفته ورزش می‌کنند و فعالیت بدنی دارند ۳۵ درصد کم‌تر از افراد غیرفعال در خطر مرگ‌اند و همچنین امکان مرگ آن‌ها در اثر بیماری‌های قلبی و سرطان به‌ترتیب ۴۱ و ۲۱ درصد کم‌تر از افراد عادی است.

با این حال، افرادی که این ۱۵۰ یا ۷۵ دقیقه را در یک یا دو جلسه در پایان هفته فشرده می‌کنند نیز از مزایای کار خود بسیار سود می‌برند. خطر مرگ در این افراد ۳۰ درصد کم‌تر از افرادی است که در زندگی تحرک کمی دارند و همچنین امکان مرگ آن‌ها در اثر بیماری‌های قلبی و سرطان به‌ترتیب ۴۰ و ۱۸ درصد کم‌تر از افراد عادی است. گفتنی است زنان و مردان هر دو به یک اندازه از این نوع ورزش کردن در پایان هفته سود می‌برند.

محتوای پست ها و مطالب این وب سایت، توسط کاربران آن، تهیه و تولید می شود، به همین دلیل تیم مجله میترا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده، نخواهد داشت
کلمات کلیدی : فعالیت بدنی ، بیماری قلبی ، مرگ و میر ، ورزش کردن ، مزایای ورزش ، ورزش منظم در طول هفته ، مزایای ورزش منظم ،
 انجام دادن ورزش در طول هفته در سلامت تاثیر گذاره.
برای ارسال نظر و یا سوال، لطفا ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید


تبلیغ با میترا نت